ČTÚ pokutuje Vodafone za automatický dokup dat

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 24

Názory k článku

avatar
30. 05. 2015 14:38

Z vyjádření operátorů se mi chce akorát tak zvracet..."Naši zákazníci potvrzují, že změna účtování dat byl krok správným směrem. Ze statistik vyplývá, že více než ¾ zákazníků, kteří překračují svůj datový limit, využívá automatické dokoupení dat a jsou s touto formou účtování dlouhodobě spokojeni."
- 3/4 zákazníků ho využívají, protože jste jim ho defaultně zapnuli a oni si jej z různých důvodů nepřenastavili. A v tom je právě ten oříšek. Kdyby to bylo nastaveno opačně, byl by podíl zase úplně obrácený, ale to vám nemusím vysvětlovat, že jo.No a prohlášení O2 je geniální. Aneb - my vám vůbec nevnucujeme nevyžádané služby. My vlastně jen USNADŇUJEME a přinášíme možnost VÝBĚRU. Fakt super, díky moc...Doufám, že vás čeká obdobný verdikt.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 05. 2015 18:50

Odhlédnu od toho, za co byla udělana pokuta, i od toho, jak je vysoká a jak moc to zasáhne společnot, která pokutu uhradí. Co mně ale fascinuje je to, že obecně podobné pokuty, ať už domácí, nebo ty, které uděluje EU (pokuta pro MS, Google, ...) jsou většinou založeny na tom, že je poškozen zákazník, resp. běžný uživatel. Pokutu ale inkasuje stát, unie a podobné "organizace" a poškození z toho nemají nic. Co je ale ještě horší je to, že ti poškození jsou i tak spokojeni, sousedova kráva totiž chcípla taky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
29. 05. 2015 16:58

I kyby to byla u Vodafonu jediná automatická platba tak je to, dovolte mi to označení, pěkná prasárna. Nemají stále dost a tak mají další automatickou platbu u roamingu. Zrušili passport a tak "ZDARMA" aktivují roaming na den. Což znamená 69,-kaček jakmile se byť jen opřeš o cizí síť. Pro mě to znamená, že se projdu po zahradě (samo, ze pokud nezasáhnu a roaming v tel. nezakážu-mám signál T-Mobile.de silnější jako Vodafone.cz) a vysolím 69,-kachlí ani nemrknu. Dřív jsem neřešil ani data ani roaming. Když jsem FUP vyčerpal koupil jsem si nový pokud jsem chtěl přes "Můj Vodafone". To mi skončilo a navíc i teď musím před cestou do Reichu přemýšlet zda zavolám pokud potřebuju i za cenu, že mi to "vorve" kapsu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 05. 2015 14:43

Jasně, jasně, od vodafonu a O2 to byla sviňárna - ale na druhou stranu dali možnost odstoupit bez sankcí od smlouvy, takže člověk, který je alespoň trochu svéprávný, měl možnost uniknout. Navíc není problém tuhle službu deaktivovat.Jako mnohem větší podraz mi připadá to, co nedávno předvedl t-mobile, protože ti možnost odstoupení od smlouvy nepostkytují!! Což je tedy ukázkové zmr*dství, na to by se měl ČTÚ skutečně zaměřit.REDAKCE: Víte, kam si tu cenzuru můžete strčit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 05. 2015 14:11

Začal bych na pokutě 10% obratu a povinnosti vložit omluvu do každého marketingového sdělení.A ten milion bych dal OSOBNĚ generálnímu řediteli a 40 hodin veřejně prospěšných prací k tomu!Což je za podvod takového rozsahu ještě velice mírný trest...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
29. 05. 2015 13:53

wau, cely jedno mego ! a co rovnou priste jen 1000kc ? aby ta smesnost mela korunu... rikam to furt, zacinat by se melo na 100 millionech...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
29. 05. 2015 13:18

Ad výše pokuty: Když si představím, jaké náklady byly ČTÚ jistojistě vynaloženy na vydání takového rozhodnutí (mzdy, posudky), tak výše uložené pokuty je jasný prodělek. Začínám mít pocit, že ČTÚ je jen další zbytečná instituce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
PM
29. 05. 2015 13:07

Tuto částku Vodafone vydělá přesně za 1 hodinu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
29. 05. 2015 13:01

Mě už tohle tak neuvěřitelně vytáčí. Ať si ti ***** klidně zdraží, přidají poplatky, víc nás podojí, ale ať pak nechodí do médií a netvrdí, že to dělají pro naše dobro, a že bychom jim za to měli poslat děkovné dopisy. A jako bonus do diskuse přijde někdo z týmu O2GURU a bude se tvářit, že tomu sám věří. Sorry, ale fakt mi tohle hodně vadí. Beru to jako výsměch přímo do ksichtu. Vždyť je nad vše jasné, že kdyby to skutečně bylo pro blaho zákazníků, tak by jsme o tom byli informováni, že existuje ta možnost a že si ji můžeme aktivovat. Ne skutečně nechci zaplatit za tarif stejný obnos, jako za nejdražší free, a mít za ty peníze méně než polovinu služeb. A že je každý včas informován o tom, že bude platit? Za kolik vteřin se mi stáhne 40mb do telefonu? Kolik tak budu mít času, abych si "službu" rychle deaktivoval, když mi přijde sms? Morálka u je u těch našich lumpů sprosté slovo. Je mi na blití.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor