ČTÚ: Smlouvy si operátoři dělají pro sebe

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 42

Názory k článku

26. 03. 2013 23:47

Jo když někdo chrápe a nic nedělá tak potom nemůžeme chtít nějaké zázraky. Akorát nevím jestli si banda okolo Dvořáka uvědomuje kdo je platí !!! Ale podle toho co ta banda předvádí tak naše slavná trojka je platí více a na nás občany se jako vždy s.re. Lump nebude honit lumpa !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 03. 2013 04:15

Meli by jim dat alespon poradnou pokutu!...
...a oni by si na ni pak museli jit vydelat na bramborovou brigadu.
No uznejte, kde jinde by asi tolik prachu na pokutu sehlali!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 03. 2013 21:56

Každý, kdo připravuje nějakou smlouvu, si ji sepíše tak, aby byla výhodná hlavně pro něj. A je jedno, jestli je to soukromník, banka, pojišťovna, operátor nebo sám ďábel. Komu se nelíbí smluvní podmínky a protistrana je odmítá změnit, nikdo na světě mne nemůže donutit podepsat to, co nechci. Plky o tom, že nemám na výběr, jsou jen projev neschopnosti najít jiné řešení, které je vždy. A u operátora podepsat závazek (snad vyjma firemní klientely) je ukázkový projev lidské hlouposti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 03. 2013 12:15

A zkoušel jste někdo někdy s podstrčenou smlouvou nesouhlasit a chtít v ní něco změnit? S výsměchem Vám řekne operátor (nebo jeho zástupce), že nikdo se smlouvou nemá problém ji podepsat a kvůli Vám její znění nikdo upravovat nebude. Takhle Vám to řeknou všichni stejně. Takže jaký má výběr zákazník? Žádný. Nadřízený orgán měl zasáhnout už dávno. Stejně jako měl zasáhnout ve spoustě případů klamání zákazníka, kdy Vám operátoři slibují, že nový tarif je pro Vás výhodnější a pak se na vyúčtování nestačíte divit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 03. 2013 04:17

Platíte měsíčně tisíce tak co já si dobiju jendou za půl roku 200kč když nemám nevolám sms zdarma z netu a hotovo v životě bych jim neplatil sumy jak kráva jako kámoš platí nák 1300 měsíčně psychopat pak nadává

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
23. 03. 2013 21:24

Přiznám se, článek jsem nečetl...ale...
Operátoři jsou podnikatelé, kteří jsou tu proto, aby tvořili zisk. Nic jiného není důvodem jejich existence. Proto je logické, že smlouvy jsou vytvářeny výhodně pro ně. To máte podobně jako autobazary, taky na smlouvě bude, že si auto kupujete v tom stavu, jakém je a zítra se může rozpadnout na šroubky. Sice si tu nad tím můžeme brečet, ale je to prostě kšeft. Kdyby jste měli Vy podobnou firmu, rozdávali by jste něco zdarma apod.?ps: S mínusy počítám, tak si to užijte

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
23. 03. 2013 17:52

Ruku do ohně bych za to nedal, tedy minimálně tu svou, ale mám za to, že v případě podpisu smlouvy souhlasíte pouze s textem, který je v daném okamžiku fyzickou součástí dokumentu. Pokud se tam vyskytují odkazy někam na web, nebo na jiné dokumenty, které obsahují další podmínky, pak tyto neplatí a podpis koncového uživatele nezavazuje k dodržení takto určených podmínek/pravidel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 03. 2013 17:42

"Zatím vyčkává, ale prý někdy něco podnikne." To je super regulator

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
23. 03. 2013 14:49

Zjistil po 20 letech své existence. Gratuluji. To bychom se mohli do roku 2050 dočkat LTE.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 03. 2013 14:35

Mně se ve smlouvách nelíbí především tyto věci:
1) Závazky - dva nebo tři roky v dnešní době, kdy člověk neví jestli zítra ještě bude mít práci a jakou, co bude dělat a kdy se všechno rychle mění je příliš mnoho! Pokud nějaký závazek, tak těch 6 měsíců bych viděl jako maximum.2) Výpovědní lhůta. Většinou je to stanoveno jako 30 dnů od počátku následujícího měsíce. Přitom aktivaci dělají operátoři okamžitě nebo v řádu dnů. Výpověď by taky měla jít udělat maximálně do 5 dnů, aby člověk nemusel platit něco, co už nemá zájem využívat a aby si sám mohl stanovit termín ukončení přesně na den.3) POPLATKY A "POKUTY". Například Vodafone docela rychle pozastavuje odchozí provoz na čísle, pokud neuhradíte fakturu. Za obnovení chce 360 Kč vč. DPH. To je nehoráznost!!! Je to automaticky dělaná akce, operátor s ní nemá žádné náklady a je to jenom rýžování peněz za nic.
To samé O2 - 180 Kč za zaslání upomínky?!!Zapomenout na fakturu může každý, ale platit kvůli tomu i několikanásobně více na "poplatcích" než je daná faktura, to není správné.Operátor by měl jít tou cestou, že opozdilce bude upozorňovat SMS a e-maily. Pokud už to bude více faktur, tak třeba i odpojení placených služeb, ale automatické zapojení ZDARMA. A motivovat by měl zákazníka k platbě ne negativně - poplatky, ale POZITIVNĚ. Tj. "Zaplaťte fakturu ve splatnosti a dostane 10 minut zdarma!", "Zaplaťte 3 faktury po sobě ve splatnosti a dokud je budete hradit dále, budete mít neomezené volání a SMS na jedno číslo zdarma!"
A podobné bonusy - lidé si to pak budou hlídat rádi a mnohem víc.4) Operátor by měl sám jednat FÉROVĚ a reakčně měnit tarif tak, aby se zákazníkovi účtovalo co nejvýhodněji k danému použití v měsíci.
Tj. například u O2 když by někdo provolal 45 minut, tak mu přijde faktura s tarifem NEON S (bez ohledu jaký uzavřel), pokud provolá 4500 minut, tak mu nepřijde faktura na jeho tarif + tisíce minut "nad rámec" celkem za desetitisíce, ale přijde mu faktura na NEON XXL s neomezeným voláním a naúčtovaným jen základním paušálem za NEON XXL.--Samozřejmě, operátor není charita a jeho právo i povinnost k akcionářům JE VYDĚLÁVAT! Ale to neznamená účtovat peníze za nic. Je mnoho možností, jak poctivě z lidí "vytahat" peníze a třeba ještě víc než teď - první je nabídnout pořádné volání, nabídnout neomezené tarify za normální ceny. A nabídnout extra služby za příplatek jako jsou herní servery, archivy s hudbou, filmy, vysíláním. Nabídnout speciální aplikace do mobilů, systémy pro on-line platby a jiné extra služby.
Zákazníci za ně rádi nechají peníze a ze zahraničí je dokázáno, že když razantně operátor sníží ceny a nabídne extra služby, tak vydělá víc - protože lidi nemají problém s tím, že chtějí utratit za telefon maximálně 50 Kč. Klidně utratí 500 Kč nebo i více, ale chtějí za to opravdu něco dostat a užít si svého telefonu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (12)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor