Jsem zákazníkem Vodafonu 8 let a 5 měsíců. Na tomto nemíním nic měnit. Před rokem jsem se vrhl do podnikání a tarif postupně zvedal až na tarif 1100. I přesto jsem zvažoval zvednout tarif na 2100,- protože protelefonovaného bylo stále hodně. Poslední doboou mne však docela začao otravovat volání z O2, kdy se mi představili jako konkurenční firma a nabízeli mi tarif za 1400 se 400 minutama zdarma a volání na pevnou a v O2 zdarma. Když to bylo cca po třetí už sem si to tedy vyslechl až do konce a pak sem firmě sdělil, že jejich nabídku použiji u Vodafonu s tím, že pokud mi nenabídnou lepší podmínky, tak k O2 přejdu a ejhle. Oskar, ee vlastně Vodafone mi v tu chvilku abídl, aby si mne udržel tarif za 1400,- s 1100 volnými minutami(tarif za 2100 jich má pouze 700!!) s tím že u druhého telefonního čísla, které mám psané pod jedním účtem mi dají slevu 25% a i když nemám nárok na dotovaný telefon, protože mezi koupí posledního neuběhly ještě 2 roky, i tuhle vyjímku mi udělaly. Díky konkurenční nabídce jsem si vymohl lepší tarif a příznivější podmínky. Od Vodafonu bych však neodešel ani pokud by na ně nepřistoupili a to proto, že na internetu si mohu vše na telefonu nastavit a zablokovat jak potřebuji, zjistím si pin a puk, pokud bych náhodou nezaplatil, Vodafone mi nezablokuje na simce přístup do adresáře, tak jak to dělá O2. Z tohoto důvodu je pro mne smlouva výhodná a užitečná. O výměně čísla neuvažuji a už vůbec ne o vlastnění další ch X čísel, díky čemuž je pak ve všem nanejvýš bordel a díky těmto praktikám se druzí operátoři prsí vysokým prodejem SIM karet, kterou využívají hlupáci, kteří skočí na nějakou akci tak hned mění telefonní číslo....