Obávám se, že si normální lidé tuhle reklamní kampaň nijak nespojí s výhodami tarifů Na míru (které pro ně navíc budou nepochopitelně složité). Spíš to budou brát jako reklamu na pivo, zelenou a bábovku. :)
Jinak nic proti novým tarifům, kdo má přibližně stejný počet SMS a hovorů si může nabalíčkovat lepší tarif než má teď, navíc zdá se mírně klesla cena, přibyly možnosti neomezeného SMS a hlasového tatifu... a objevil se nulový paušál. Ale revoluce to bude až tehdy, když člověk nebude volit tarif dopředu, ale operátor mu spočítá měsíční útratu podle tarifu, který je pro minulou strukturu spotřeby služeb pro daného člověka nejvýhodnější (stačilo by aplikovat na hlasové, SMS a MMS služby, u netu je to kvůli volbě FUP složitější).
Všechno je naopak, než to je. Že je to tak?
| Siemens ME45 -> M65 -> Sony Ericsson C702