dTest: Při reklamaci nabíječky je nezákonné požadovat i telefon

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 36

Názory k článku

11. 07. 2015 02:35

Zkušenost Samsung Gear S : slabá výdrž baterie - někdy sotva do večera, takže denní nabíjení. Po 5 měsících praskl zobáček na nabíjecí základě = hrozná zkušenost se Samsung servisem a Samsung záručními podmínkami: seberou vám vadnou nabíjecí základnu ale i hodinky a nabíječku na 30 dní!!! Jako náhradu jsem měl dostat nějaký starý Galaxy S3, tak jsem si vyhádal alespoň S4, ale koupíte si hodinky a měsíc zase taháte "cihlu v kapse"!!! Samsung = fuuuj za tyto podmínky reklamace!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
16. 06. 2015 10:36

Otázka je proč redakce rovnou nedopíše "odborné" vyjádření. Obecně se přece ví, že je řeč primárně o Samsungu kde je tento požadavek součástí jejich servisních pokynů a pokud prodejce a nebo servis pošle samotné příslušenství na reklamaci tak to posílají neuznané zpět.
Pouze u samostatně zakoupeného příslušenství lze reklamovat sólo, pokud jde o nabíječku která byla součástí prodejního balení, nebo i sluchátka-datový kabel, tak trvají na současném zaslání MT.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 06. 2015 22:56

Nesouvisí to úplně s telefony, ale já šel jednou do extrému a v IT shopu reklamoval samotné vymontované zapínací tlačítko od kejsu. A úplně v pohodě. Sice jsem na nové čekal asi 14 dní, ale dostal jsem ho (resp. bylo to vrchní tlačítko, pod ním ještě mikrospínač, takže komp šel mezitím používat)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 06. 2015 20:24

nabíječku nereklamuju, mam doma podivně moc kabelů a nabíječek, reklamovat nabíjíčku mi přijde jk blázinec, radeji koupim novou ve večerce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 06. 2015 20:02

Setkala jsem se s tím při reklamaci tabletu v Electro World (podotýkám, že mi vadný kabel dorazil přímo při nákupu, nepokazil se až po užívání). Při nákupu elektroniky už proto upřednostňuju jiné obchody. Psala jsem jim tam a oni, že můžu poslat i jen kabel a pak mi to vrátili poštou s tím, že je potřeba i tablet. Jako by si vadný kabel nemohli ozkoušet na jakémkoli zařízení. Tak jsem to vzdala a používám kabel, co jsem měla doma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 06. 2015 18:15

Mám vlastní obchod a vedl jsem před tím i jiné a platí jednoduché pravidlo:
1) Se zákazníkem se nikdy nehádat
2) Sepsat mu do reklamace úplně všechno - klidně i vzducholoď nebo lítajcí talíř
3) Pak mu jen vyřídit reklamaci podle servisu a v případě vyřvávání odkázat na servis.Sepsání reklamace totiž trvá asi minutu, ale když se prodejce bude (pro dobro zákazníka!!) s ním hádat, vysvětlovat, učit ho, tak to stejně nikdo neocení a ještě se budou tvářit jako že jim to nechcete vzít do reklamace.Blbosti jako nabíječka, kablík a podobně ani nikam neposílám, ale měním za stejný typ . Tohle se opravdu nevyplatí posílat do servisu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
PD
15. 06. 2015 15:52

A co sluchátka? Čeká mě reklamace sluchátek LG

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
15. 06. 2015 15:19

dTest bohužel nenabízí konkrétní řešení situace ... tak to je rada jako poleno. Nemají na to právo ale nějak si s tím poraďte sami... Osobně bych se nedal, jsem docela asertivní ale ne každej je oprsklej, když v servisu "prosí" o uznání reklamace. Na druhou stranu, i baterie v mobilu může být občas na vině.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
15. 06. 2015 15:18

Ten samej problém....
Samsung S5 v electroworldu. Odešla mi nabíječka a chtěli po mě i telefon. Zeptal jsem se jestli jsou normální a řekli mi, že servis to tak vyžaduje. Prý to zkusí ale nic neslibuje. Za týden mi přišlo vyjádření, že reklamace nebyla uznána - nedodán mobilní telefon. Tak jsem jim tam tu mrtvou nabíječku radší nechal, protože se mi už ani nevyplatí pro ni jet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
15. 06. 2015 15:01

Toto vyžaduje pouze Samsung - a je to zřejmě kvůli "kvalifikovanosti" některých prodejců, kteří nejsou schopni diagnostikovat jednoznačně vadu... Já to řeším výměnou na místě a pak si to dořeším s dodavatelem ( jsem prodejce )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
15. 06. 2015 14:46

Bacha na poslké nabíječky MAXPOWER MTC-1
Dostal jsem ji k bazarovému mobilu a když s ní začnu nabíjet mobil tak se mi zblázní dotyková plocha! Jak můžou vůbec takové šunty vyrábět!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 06. 2015 14:14

Nabíječku jsem reklamoval zatím jen jednou k telefonu Sony Ericsson D750. Osobně jsem jí zanesl do Britexu, který mám do 1km od bytu a asi za necelou hodinu mi volali a dali novou a dokonce lepší.
Teď mě nejspíš bude čekat další reklamace a to nejspíš nabíjecího zadního krytu pro Note 4, až si pomocí jiného telefonu a nabíječky ověřím, že chyba je v něm. Ale ten telefon s příslušenstvím mi kupovala firma a tak to nebudu asi řešit já sám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 06. 2015 14:11

Jo, stalo se mi to v alze se samsungem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 06. 2015 13:25

ne vzdycky to ale musi bejt zakonite zpusobeny primo nabijeckou.. muze byt treba poskozeny konektor v telefonu i kdyz to neni fyzicky videt a pak zbytecne bude zakaznik cekat 30 na nabijecku , ktera se vrati jako fuknci a dalsi mesic zase nez se mu vrati telefon protoze to nabijeckou nebude.. nejednou telefon nenabijel protoze byla spatna baterie.. treba u nokie se mi to stalo 2x..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 06. 2015 13:12

Reklamoval jsem několik různých telefonů a nikdy jsem nemusel dodávat nabíječku a v opačném případě to stejné .. přijde mi to jako úplná absurdita ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor