Protože to není stejná firma. Je to asi tak, jako když si s Frantou, Pepíkem a Todou založíte s.r.o. v Praze a s Jurou, Mirkem a Jarunou jinou s.r.o. s podobným názvem v Ostravě, v každé budete mít většinouvý podíl a každá z těch společností bude provozovat hotel pod obdobnou značkou (kvůli marketingu). Fakticky přitom jediné, co je bude spojovat bude ta značka a osoba většinového vlastníka, tedy vás... Ale celkem logicky budou v každém z nich patrně jiné ceny a jiné zisky pro jednotlivé podílníky, a také jiné podmínky provozování, protože ty hotely budou v různých místech s různými zákazníky a do provozování každého z nich bude kafrat jiný magistrát s vlastními vyhláškami, regulujícími tuto oblast podnikání. A jeden z těch hotelů bude celkem jistě ziskovější. Ale když vás napadne, že to spojíte a uděláte z toho jednu s.r.o., nebo že uděláte jen to, že dáte jednotné ceny, můžete narazit (a s pravděpodobností blížící se jistotě narazíte) na to, že někteří z menšinových vlastníků (případně všichni) s tím nebudou souhlasit, protože by jim klesly zisky. Takže je budete muset nějak nejen přesvědčit, ale i ekonomicky vypořádat, a také to všechno opečovat organizačně. A o tom to zhruba je. Jde prostě o různé firmy, které používají stejnou značku právě jen proto, aby zákazník, který má kladnou zkušenost s tou značkou v jedné zemi dal přednost stejné značce i v jiné zemi. Bez ohledu na to, že tu "hospodu a cimry" fakticky provozuje někdo jiný...