Here kupují Němci. Co to znamená pro uživatele?

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 59

Názory k článku

04. 08. 2015 09:54

No nevim, mě přijde, že už začali ústupky a redukce. Například dokud byly HERE beta tak se dal stáhnou celý svět do offline, pak prošli upgradem stali se z nich jen HERE a už například nejde stáhnou do offlinu mapa Číny (v HERE beta šla)mluvím o android verzi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 08. 2015 07:41

Sejně nevěřím, že tuhle navigaci budou přímo dávat do aut. Spíš jde hlavně o data. Here jako autonavigace je dobrá, jako nouzovka, když si člověk zapomene nějakou opravdovou autonavigaci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 08. 2015 06:45

Ja bych to neřešil,protože jsou lidi co mají drahá auta a navigaci a netrefí ani na patřičné oddělení v nemocnici na Bulovce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 08. 2015 22:32

ZNAMENA TO ZE IMIGRANTI BUDOU MIT MAPY ZDARMA S NEJKRATSI TRASOU DO DAHAU DO NEMECKA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 08. 2015 20:58

Osobne si myslím, že nemecké firmy myslia ďaleko dopredu. Na kúpu máp Here sa dívam hlavne z pohľadu vlastníkov Mercedesov, bavorákov, audí, volkswagenov či škodoviek.
Už teraz podklady z máp slúžia na optimalizovanie spotreby automobilov. Pri automatických prevodovkách a úspornom režime auto vie, kedy a kde začína obec, aké je pred značkou stúpanie či klesanie, kedy stačí ubrať plyn, aby automobil "doplachtil" k začiatku obce bez nutnosti brzdenia.
Plus ďalší význam to má pre systémy automatických svetiel. Podľa máp budú svetlá v noci vedieť, v akom režime majú pracovať - mestskom, diaľničnom, medzimestskom a pod.
No a v trochu vzdialenejšej budúcnosti dobré mapové podklady budú základom pre auto-automobily.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
03. 08. 2015 19:17

Pod vedením Nemeckých automobiliek sa z Here stane byrokratický moloch, ktorému bude úplne jedno či má konkurencieschopný produkt, hlavne že spĺňa normu ISO 9xxx.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 08. 2015 14:45

Waze je prevalcuje... a co se tyce offline navigace tak Sygic je o par pricek vys.. takze nokia vi proc to prodala

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
03. 08. 2015 14:42

Here vubec v autech byt nemusi. Nemci mohou pouzit pouze data a naroubovat si je na vlastni navigace. Z predstavy, ze jedu v Mercedesu, pustim navigaci a z nadherne grafiky se mi zacne loudovat ne zrovna pohledny Here, se mi dela spatne. Necekam podporu pro mapy do telefonu, vse bude podrizeno pouziti v autech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
03. 08. 2015 13:41

Já jsem hlavně zvědavý, jaký to bude mít vliv na aktualizace navigací přímo pro auta... Mám v autě vestavnou navigaci, ke které je potřeba každý update docela draze dokupovat (150€), není tam ani nic ve stylu, dva roky si stahujte updaty... A když si člověk vezme, že třeba mapy verze 2014/15, které vydali koncem roku 2014, jsou mapové podklady z prosince 2013, není to za ty prachy žádná slast... Takže člověk pak hodně přemýšlí, jestli si nechá komfort zabudované navigace se vším všudy, nebo si hodí navigaci přes telefon...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  03. 08. 2015 13:36

Škoda že si ten článek nemohu přečíst celý, stále dokola to po mně chce, abych si zakoupil podprsenku Karla za 249,- Kč, nebo kalhotky Erika za 168,- Kč - letní akční cenu.
Objednám si to a nasadím asi na hlavu ...
Navigaci Here Drive+ nepotřebuji, půjdu po čichu .
Co vy na to?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
03. 08. 2015 13:21

za par let si prectem, jak VW koupilo ajfouny a udelalo z toho mp3 radio do auta :D :D :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (16)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
03. 08. 2015 12:15

To co nemci kupili je stary NAVTEQ. Jeden z dvoch svetovych lidrov v poskytovani mapovych podkladov (Druha znama firma je TeleAtlas). Sidlo firmy Navteq je v Chicagu a vo Frankfurte(kvoli nemeckym automobilkam). Takze nemecke automobilky nemali nikdy daleko k NAVTEQu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 08. 2015 11:25

Toho člověka co je zodpovědný za strategii směřování map Here by měli veřejně bičovat. Aplikace je sice pro někoho "zadarmo" a je možná jedna z nejlepších, ale chybí ji řešení objížděk, což je zcela zásadní. Je celkem jasné, že by to uměl naprogramovat student za odpoledne a možná tato funkce tam je, jen není zapnutá. Ovšem vedení, nejspíš kvůli licencím, tuto možnost ani nenabízí. Klidně bych si připlatil, ale není komu. Kolik bylo spáleno benzinu zbytečně a kolik času a nervů stojí tato nemorálnost? Za tohle má NOKIA u mně body dolů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor