HromadnéŽaloby.cz půjdou po krku vykukům. První je na řadě UPC

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 33

Názory k článku

25. 06. 2013 06:44

UPC jsou svině. Od 1.1. mi v rozporu se smlouvou zdražili net. Snažili se tvrdit že o DPH ale i DEBlL si dokáže na faktuře najít že zvedli i cenu bez DPH. Když jsem rušil internet tak mi neoprávněně zdražili telefon. Když jsem dal ten telefon zrušit tak ho "omylem" vypli o měsíc dřív, ale samozřejmě by ho chtěli i ten měsíc platit. Stálo mě to snad 6 jebacích telefonátů než jsem z nich vymlátil potvrzení o tom že to odpojili omylem dřív. A tu asi stovku co mě okradli na chybném tarify za telefon? 2x zamítli teklamaci a pak už mě to nebavilo raději jsem dal tu výpověď. Mimochodem - nevíte někdo jestli modem co jsem si zakoupil a tedy mi zůstal jde použít na jiné adrese případně pro jinou (novou) smlouvu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 06. 2013 06:36

To je teda gól, advokát Němec tady ze sebe dělá dobrodince, přitom právě advokáti jsou největší vyžírkové. Hromadnou žalobou chce bojovat např. proti UPC, jak píše, že "pokuta za nevrácení modemu je nepřiměřeně vysoká a odporuje dobrým mravům"... A co advokáti, ti si účtují různé poplatky, které dávno překročily dobré mravy. Když po mě kdysi pojišťovna vymáhala pouhých 320.-Kč, za podání elektronického platebního rozkazu jsem musel na tuto částku jako odměnu advokáta zaplatit cca 6 tisíc Kč. Tak ať toho divadla advokát Němec nechá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 06. 2013 22:29

Nechapu proc lidi ten modem UPC nevrati ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 06. 2013 17:04

Potřebuje se pouze zviditelnit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 06. 2013 15:31

Za chvíli to tady díky podobným pitomcům bude stejný debilostán, jako USA, kde se soudí i kvůli horkýmu kafe.... boha jeho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 06. 2013 15:30

Kdy dojde na Skylink a jejich servisní poplatek??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 06. 2013 15:15

Nevím, před dvěma měsíci jsem rušil po deseti letech UPC kabelovku. Dostal jsem od nich brožurku kde bylo uvedeno co vrátit a jak, vše jsem splnil, balík odešel doporučeně i s dodejkou pojiištěný na tuším 2000,-. Od UPC jsem následně obdržel mail s potvrzením o doručení settopboxu. Veškerou komunikace s UPC mám ve složce takže nevím o jakých problémech všichni hovoří.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  24. 06. 2013 14:04

Aktivita UPC ohledně vracení modemů mě dojímá Nedávno jsem pod UPC přešel na "megatarif" pro podnikatele s 60Mbit. konektivitou. Součástí nabídky byla samozřejmě výměna starého modemu od Motoroly, který takovou konektivitu už technicky neumožňuje. V nabídce figurovala dohoda, že technik si při doručení nového modemu vyzvedne starý. Kupodivu o něj vůbec neměl zájem a nevzal si ho. V protokolu mám napsáno "modem nepřevzat". Je zvláštní, jak jim původní modem někdy "strašně chybí" a jindy o něj nemají zájem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 06. 2013 12:28

Mne u UPC fascinuje jejich pozvolne "nenapadne" zvysovani plateb a uprava sluzeb bez jakehkoli vedomi zakaznika.. Po dvou letech jsem se z 490Kc dostal na 690Kc podotykam bez jakekoli zmeny sluzeb a jeste mi vypnuli hudebni programy ! Dosla mi trpelivost a napsal jim ze s jejich pristupem prichazeji o zakaznika a co se nestalo.. telefonat od prijemne pani a mame tady cenu 450Kc opet za to stejne ! Ale musi se tam za rok opet zavolat a tuto "vyhodu" si nechat prodlouzit.. I jejich pripojeni 30/1 je proti dobrym mravum nebo zdravemu rozumu co by jim udelalo z toho udelat alespon 30/3. Jsou to proste zlodeji nic vic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 06. 2013 12:00

Zdravím,chtěl bych se zeptat. Co je špatného na UPC. Využívám ho prvních pár měsíců a nepozoruji žádné extra problémy. Jen při začátku, byla divná rychlost, ale to se povedlo reklamovat a teď se to zdá OK. Jediné co bych uvítal, kdyby měli větší konektivitu do zahraničí ta je dost mizerná, ale jinak to funguje.
Budu rád za Vaše názory dost mě toto téma zajímá ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 06. 2013 11:02

dalsi na rade by mela byt Ceska kancelar pojistitelu ... vybirat "poplatky" za nepojistene auta a pri tom neodvadet zadnou sluzbu "zakaznikovi" navic poplatky v sankcni vysi i na bezesporu odstavene auta mi pripada hodne nemravne.
Myslim si ze by CKP mela minimalne varovat ze si bude uctovat pokutu ... a ne za pul roku kdyz uz s tim majitel auta nemuze nic delat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 06. 2013 10:52

Stejně mi přijde vadné žalovat někoho za to, co jim podepíšu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 06. 2013 10:46

Jak někoho vůbec může napadnout, že bude dostávat 5.000,- Kč měsíčně za to, že na svého tráboše nalepí reklamu na viagru...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor