"....protože to je individuální a aby o tolik navýšil cenu není možné ...."Asi nějaká povečeřová haluz ..... vždyť o tom naprosto nic nevíš, ale nemáš problém to fláknout do éteru.Hoši, hoši. Je úplně jedno, jak "úžasné" jsou telefony s drojdem, když si je kupují "chytráci", jako jste vy tady. A kdyby si je alespoň kupovali. Většina z Vás nad tím tady žasne, ale v reálu doma žmoulá drojdy za 5 tisíc. Potvrzují to i statistiky, kdy suverénně nejrozšířenější cenovou kategorií jsou drojdofouny do 5000,- Kč. Takže na co si to tady zase hrajete?
------------A teď k nějakým reáliím. Tedy čím se drojdí výrobce nemusí v podstatě vůbec zabývat:1. Vývoj CPU/GPU - nakoupí hotové od Qualcomu, nebo Samsungu, nebo jiné firmy, která je vyrábí
2. Náročnější vývoj technického návrhu - specifikaci obvykle velmi přesně diktuje Google
3. Vývoj OS - dodává Google zdarma na klíč (že to není sranda potvrzuje neúspěch ostatních firem, které se o to kdy pokusily a i Google přiznává, že na tom nevydělá ani desetinu z toho, co Apple, jak je to nákladné)
4. Update a upgrade OS - dodává Google zdarma na klíč a obvykle to není žádná sláva, většina drojdofounů ztrácí kvalitní SW podporu do dvou let
5. Vývoj, implementace a provoz obdoby iTunes
6. Vývoj, implementace a provoz obdoby AppStore
7. Vývoj, implementace a provoz mapové aplikace (mapy Google)
8. Vývoj, implementace a provoz AI (Siri)
9. Vývoj, implementace a provoz Cloudových služeb a zálohování systémů
10. Vývoj, implementace a provoz komunikačních aplikací (FaceTime, iMessage)
11. Vývoj, implementace a provoz foto aplikace (FotoStream)
12. Vývoj, implementace a provoz služeb iHealt
13. Vývoj, resp. přímá podpora vývoje většiny HW komponent celého telefonu..... a td.
--------------
Realita je taková, že předražená je většina telefonů s drojdem, protože výrobci nic z uvedeného v nákladovém procesu neřeší, přesto si dovolují prodávat některé své modely za cenu srovnatelnou s Applem, který tohle všechno v přímých nákladech má. A ani to jim bohužel nastačí k tomu, aby byly ziskové. Většina z drojdích firem má mobilní divize dlouhodobě ztrátové.TOLIKO K FAKTŮM, JAKO PŘÍMÁ PROTIVÁHA K BLÁBOLŮM. Toliko k tezi, kdo si co NALHÁVÁ.
Názor byl 3× upraven, naposled 04. 11. 2016 13:07