Najít díru na trhu, to se možná podařilo slovákovi Ondreji Papankovi, který je podepsán pod projektem iOSSUP (iOS Support). Na přidružených webových stránkách se dozvíte, že v rámci placené podpory můžete požádat o pomoc se synchronizací iCloudu, nastavením iPhonu, s výdrží baterie, výkonem, aktualizací aplikací, s problémy různých notifikací nebo s malým úložištěm. Spektrum nabízeného „helpu“ je poměrně široké.
Nabízené služby u podpory iOSSUP včetně třech „balíčků“
Podpora je k dispozici 24 hodin týdně, ovšem nejedná se o žádnou levnou činnost. Přímo na webu jsou na výběr tři specifikace podpory, od 59 EUR (v přepočtu 1 600 Kč) do 79 EUR (2 130 Kč). Nejlevněji vychází jednorázová podpora, v rámci které je vyhrazeno 60 minut na jedno zařízení. Ve zvýšeném tarifu můžete využít vzdálenou podporu pro 2 iPhony nebo 90minutovou osobní schůzku v kavárně ve Stockholmu.
A nakonec, proč ne? Tam kde je nabídka, může být i občasná poptávka.