Jak vytrolit operátora. Příběh o ztracených technicích se šťastným koncem

Ten příběh baví internet a možná je skvělým návodem na budoucí komunikaci s mobilními operátory. Použijte Facebook – i když se obsluha snaží část konverzace schovat do soukromých zpráv, post je veřejný. Udržte nervy na uzdě, nasaďte chytrý humor. Výsledek pak může vypadat třeba tak, jak předvedli Marcus Von Mrak a Telekom SK.

Začalo to vtipným dotazem na reálný problém a standardně sterilní odpovědí...

Diskuze (21) Další článek: Připlatit za interní paměť, nebo koupit kartu? Kapacity atakují 1 TB

Témata článku: , , , , , , Šťastný konec, Mobilní operátor, Příslib, Obsluha, Jak, Oliver, Soukromá zpráva, Operátor, Technik, Movetime, Marcus, Konec dobrý, Point, Reálný problém, Konverzace