Jan Sedlák: Kam míří český Vodafone

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 25

Názory k článku

avatar
10. 04. 2014 10:45

Když mobilní operátor vytvoří aplikace, například na mobilní volání, tak také může používat své aplikace i v síti Google. Reaguji na: "zdarma využívají naše sítě a nedělí se o zisk"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
10. 04. 2014 09:39

Vodafone bude dál razit svoji cestu, kterou začal Oskar.
Bude nabízet služby pro méně náročné klienty, kteří nepotřebují 100% nasazení operátora.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
10. 04. 2014 09:19

tendle clanek sem uz videl pred 2-3 dny nekde jinde...VDF miri do zahuby z ktrere se sam vyprostil diky LTE900. Ale na jak dlouho to bude fungovat se nevi...bohuzel se nekona zadne lepeni der v pokryti, takze kdo byl na VDF nasrany doted, bude i nadale...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PM
10. 04. 2014 08:24

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 04. 2014 06:53

Bože, to jsou ale kecy!!!"Jsme v roli vyzyvatele." v překladu do Češtiny znamená: "Jsme totálně v p*deli a s konkurencí se ani nemůžeme měřit..."A spokojení zákazníci? HA HA! Bratr včera zrovna něco řešil s VF a přístup zaměstnanců je naprosto šílený... Ale ono se není čemu divit. Protože operátor brutálně šetří na platech, takže tam pak musí dělat jenom lidi, kteří nemůžou dělat nic lepšího a tedy jejich schopnosti jsou "značně omezené".Jedna známá mi říkala, že dělala na ZNAČKOVCE V PRAZE a měla tam 12 000 FIX + provize nastavené tak, že nešly splnit. Takže jí pak přišlo na účet 9 000 Kč čistýho a samozřejmě je hned poslala do "Vodafonele" Za takovýhle peníze jim tam prostě bude dělat tak maximálně "Katka, kterou z McDonalds vyhodili kvůli tomu, že zapomínala na okurku", případně Franta, kterému zavřeli JZD a Marta ze šroubárny... Ale někdo kdo umí jednat s lidma a zároveň má technické znalosti se tam prostě ani objevit nemůže. Tímpádem zákazník mít dobrou zkušenost s takovými "low-cost zaměstnanci" ani nemůže, protože i kdyby chtěli tisíckrát, tak nemohou, protože neumí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
10. 04. 2014 06:21

"chceme mít výbornou síť pro rychlá data a velmi spokojené zákazníky. Skutečně nám jde o dobrou zkušenost zákazníků.“ - to jsou dobré bláboly, nemají dobré pokrytí ani na obyčejné volání a chování zaměstnanců na call centru je katastrofa - slibují a neplní, snaží se zákazníky podvést. Tím si spokojené zákazníky nezískají..... Hnus velebnosti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
10. 04. 2014 00:14

Ano, jsou naznaky, ze se sit Lte buduje, ale kvalita prijmu signalu je velice mizerna. Signal vypadava nebo je slaby a pak zmizi. Je to horsi nez lepsi. Myslim, ze za to muze Huawei a jeho kvalitni sitove pokryti. Jsou to cinsky smejdi a soucastky stoji za starou belu. Mel by Vodafone zasahnout, at to udelaji poradne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor