Přesně tak.
Btw, to že ten otisk prstu funguje jen na přihlášení do aplikace a ne pro validaci platby je pěkná pakárna. Sice si to určitě obhájí nějakými security rules, ale je to pakárna a ve výsledku pro zákazníka kontraproduktivní. Alespoň pro zákazníka, jako jsem já.
Povětšinou se přihlašuji jen pro kontrolu. Takže otiskem. Díky tomu jsem samozřejmě zapomněl, jaké heslo mám v appce nastavený. Teda, asi tak během pěti pokusů bych to trefil. Ale to by mi nesměli účet zablokovat už při třetím chybně zadaném hesle.
A to když jsem byl na hranicích, na kole .. a chtěl jsem si zaplatit cestovní pojištění, které jsem v té jejich aplikaci jinak docela šikovně mohl naklikat na poslední chvíli, když jsem si na to vzpomněl.
A řešení? Přijeďte na pobočku, kde vám to odblokují! Super!Takže když jsem si na pobočce aplikaci odblokoval a heslo nastavil nové, tak jsem ho musel zapsat (ano, proti spoustě bezpečnostních pravidel) do nějaké appky v mobilu, aby se mi to příště nestalo zas.
Protože používat jedno univerzální heslo všude je ještě větší bezpečnostní průšvih.Takže, Koneční banko (!), až to uděláte konečně super user friendly, s UI a UX jak by uživatel (já) chtěl, budu vám tleskat. Zatím je to jen takový ochablý aplaus, protože proti eKontu u RB nabízíte ten otisk alespoň na to přihlášení. Čili, mezi slepými jednooký králem. A někdy na to banko udělejte průzkum mezi uživateli. Ne že to píšete jen v PR dokumentech. Protože základní problém je v tom, že se mě nikdo nikdy na nic neptá. ;-D