Když úpis, tak u T-Mobilu. Drží podmínky dle „Husákovy“ novely

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 12

Názory k článku

27. 01. 2015 15:38

Z mojí zkušenosti T-Mobile naopak jako jediný za celou dobu odmítal pouštět firemní zákazníky se smluvní pokutou ve výši 20 %. Naopak tvrdí celou dobu, že Smlouva významného zákazníka není smlouvou o elektronických komunikacích, a tak se na ní tato legislativa nevztahuje.Pokud má někdo opačnou zkušenost, tak budu rád, když se o ní podělí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 01. 2015 10:51

Náhodou mi to přijde jako zajímavý marketing - nechat "měkčí" zákaznické podmínky a pak jen o tom vydat tiskovou zprávičku imo je to 100x lepší, než nějaký přiblblý SIMky s internetem 150 MB na 1. měsíc zdarma!! Pokud bych se rozhodoval o operátorovi, zákaznické podmínky by pro mne byly rozhodně hodně důležité.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 01. 2015 09:00

Co když to není tím, že T-Mobile je slušný nebo hodný operátor. Co když je prostě jen pomalý a stále na změně podmínek pracují?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 01. 2015 07:46

Kdo by to byl řekl, že se z největšího lumpa stane největší slušňák

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 01. 2015 07:45

je to férový operátor ,není sice nejlevnější ,ale nemění hned služby na základě toho co upekl pan Kelner a zákonodárci .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor