Kecky Vodafonu vyrazily na hory. A vykecávají se neomezeně

Vodafone už poněkolikáté oprašuje reklamní kampaň se známými keckami. Jejich motiv už tradičně slouží k propagaci předplacených služeb. Kampaň odstartuje 25. ledna a poběží až do konce března. S keckami se budeme setkávat na televizních obrazovkách, v tisku, na internetu, venkovních plochách a také přímo v prodejnách operátora. Hlas keckám propůjčila už tradičně herečka Aňa Geislerová.

Klepněte pro větší obrázek

 

Kecky budou propagovat měsíční balíček neomezeného volání v síti za 99 Kč, který se obnovuje vždy po uplynutí 30 dnů. Volbou automatického obnovování se předplacenky blíží paušálům s tím, že není s operátorem potřeba uzavírat smlouvu. K předplacenkám lze zvolit i službu Chytré dobíjení, kdy se při dosažení určité nejnižší částky dobije kredit automaticky z platební karety nebo účtu paušálního zákazníka Vodafonu. Za využití této služby poskytuje Vodafone bonus ve výši 10 % dobíjeného kreditu zdarma. Veškeré změny nastavení lze spravovat přes samoobsluhu Můj Vodafone.

Diskuze (9) Další článek: Microsoftu uniká další novinka. Co je zač tajemná Lumia Phone X?

Témata článku: , Voda, Neo, Paušální zákazník, Výraz, Neo +,