Vážený pane, s urážkou, nebo bez. Nevím, co Vám napsat. Napsal jsem to slušně, ale zjevně zbytečně. Plete si toho více, než je zdrávo. Kdž přijdu do krámu koupit si mléko, tak si koupím jedno za cenu, která tam je a nebudu nadávat pokladním, vedoucím a majiteli řetězce, že chci mléku o 2,-Kč levněji, protože chci. Když ale přijdu jako nenažraný podnikatel do Makra (ano, podníkám, ano, mám jejich kartu a ne, nenakupuju tam téměř vůbec), tak mi tam opravdu, ale opravdu neprodají 1 kečup, když ho prodávají v balení po např. 6. A opravdu mně nikdy nenapadlo si zavolat vedoucího a řvát na něj, že chci jen 1 kečup a za stejnou cenu, jako když jich koupím 6. To heslo, které jste psal jinde, tedy "náš zákazník, náš pán" je už z principu nesmysl, ale minimálně musíte být zákazníkem, aby jste mohl mít alespoň pocit, že jste pán. Chci vidět, jak by jste podnikal (nedukážu soudit, narozdíl od Vás, co jste zač), kdyby k Vám přišel např. stálý zakázník, co odebíra za 200k ročně a ve stejnou chvíli někdo, kdo odebírá za 500,-Kč ročně. Určitě by jste nejdříve vyřídil toho s menší útratou, že? Nebo by jste zaměstnal dalšícho člověka, aby semohl věnovat tomu zs útratou 500,-Kč a Vy by jste se věnoval tomu s útratou 200k? Jak by jste toho nového zaplatil? Ten Vám více kvůli lepší péči asi nezaplatí. Ale zdarma dělat nebude. Takže co teď? Neslevíte tolik tomu, co utrácí více, aby ziskem z něj (protože on nemá problém zaplatit) byla pokryta ztráta z toho, co utratí jen 500,-Kč, ale chce stejný benefity, jako ten druhý? Nebo zvednete ceny? Nebo změníte cenovou politiku tak, aby jste to nějak zaplácl? OK, dejme tomu, že to zvládnete a nikdo nebude moc remcat, tedy ani Vy, ani ten dobrý zákazník. Ale remcat bude ten malý zákazník, sice ho to nic nestálo navíc, ale remcat bude i tak, protože by radši platil 400,-Kč ročně. To by jste měl z něj radost, že? A co, když takový, jako on, přijde denně 40 a těch větších jen 3?Možná se ale pletu a umíte to, na každého se usmívat a ke všem stejně, ač mezi nima je co to přínosu pro Vás propastný rozdíl. A možná Vás ani nebude trátit, jak ten menší zákazník si založí na FB účet a začne na vás krafat a zakládat skupiny. Ono, nic není zadarno a vždy to někdy musí zaplatit, ač ne vyždy ten, co z toho pak má požitek.