Každý to zná. Jdete v odpoledních/večerních hodinách z práce domů a máte na mysli pouze relaxaci a spánek. Přijdete domů a ouha, je potřeba nakoupit. Pomyslnou pomocnou ruku nabídlo jihokorejským pracujícím Tesco, v této zemi známé jako Home Plus.
Zajímavý nápad vznikl jako koncept pro zvýšení obratu online prodeje zboží. A jak to vše funguje? Na stěnách metra byly nainstalovány známé reklamní bannery v trošku větším provedení, jejich výplň tvoří fotografie přesně reflektující aktuální nabídku normálního obchodu. Zákazník si tedy jednoduše prohlédne zboží stejně jako v prodejně (samozřejmě vyjma třetího rozměru), svým smartphonem nascanuje QR kód výrobku, uloží výběr do virtuálního košíku a odešle objednávku. Nákup je od této chvíle pod taktovou Home plus, které požadavek zpracuje a objednávku doručí zákazníkovi přímo domů.
Jednoduché, prosté, geniální. Jak si tato novinka stojí v řeči čísel? Online prodeje se po zavedení Virtual store zvedly o celých 130 %, což lze považovat za mimořádný úspěch. Snad se něčeho takového dočkáme i u nás, množství zákazníků včetně redaktorů MobilManie by tuto službu hojně využívalo.