Lenovo je podle poslední kvartální analýzy světovou pětkou ve smartphonech podle počtu prodaných kusů (dohromady se značkou Motorola), přesto má čínská společnost pocit, že je třeba své smartphony přiblížit dalším skupinám uživatelů. V nové globální kampani se proto zaměřuje na mladé lidi tzv. generace Y, tedy narozené mezi léty 1980 až 2000.
„Kampaň Vibe On je založena na přesvědčení, že život odměňuje ty, kteří se na cestě za svými sny nebojí překonávat hranice, jsou neustále v pohybu a přitom se snaží zdokonalovat sebe sama,“ vyjadřuje Lenovo podstatu myšlenky celé kampaně. Firma chce kampaní zaměřenou na nejvyšší řadu smartphonů Vibe poukázat na to, že bohatá výbava nemusí nutně znamenat astronomickou cenovku. Příkladem je aktuálně prodávaný model Lenovo Vibe Shot, který startuje na našem trhu s cenovkou 10 990 Kč.