Dnes je to přesně 555 dnů (rok a půl), co používám šedivku s neomezeným tarifem a nemůžu si to vynachválit!Cena nízká, faktura přijde e-mailem, když něco tak mám přímý telefon a e-mail na člověka který má plné kompetence ke všemu...U normálního operátora nemá nikdo kompetence k ničemu, všechno trvá tři roky a neustále nějaké problémy - tady jsem si to jednou nastavil, vše bez problémů, chodí mi fixní částka a jenom měním variabilní symbol.Myslím, že i operátoři by udělali líp, kdyby zrušili call centra, zrušili prodejny a místo cvičených opic na telefonu najali normální lidi s mozkem a každýmu by nechali spravovat X zákazníků, u kterých by řešil vše. A člověk by měl kontakt prostě na svýho zaměstnance operátora a věděl by, že když něco, tak mu může zavolat například 9-17 po-pá a pohoda :).Navíc těch lidí by ani nebylo potřeba tolik, protože operátoři mají sice 3 - 6 milionů aktivních SIM, ale rozhodně 6 milionů SIM nepatří 6 milionům lidem, ale často otec má na smlouvě celou rodinu atd., takže se jedná s jedním člověkem o několika SIM. A kdyby jeden zaměstnanec měl pod sebou třeba 1500 SIM, tak to krásně bude zvládat a po čase si i hodně zákazníků bude pamatovat z hlavy jenom je uslyší.