Má Vodafone problém? Chce peníze bez ptaní

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 105

Názory k článku

29. 07. 2014 15:30

Já od nich z tohoto důvodu po 14 letech odešel a ihned jsem převedl i ženu... takže za mě je to 2:0.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 07. 2014 14:53

Arbitr v podobe CTU, opravdu? Jeden z nejlepsich vtipu letosniho roku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 07. 2014 12:25

Mám na tuto problematiku trochu jiný názor, než většina lidí zde, tak snad mne neukamenujete hned. Dřív bývalo běžné, že jsme si vybrali datový tarif, který jsme chtěli, tedy buď dostačující velikost FUPu anebo podle ceny s možným rizikem nefunkčnosti internetu po vyčerpání FUPu jako takového, případně s možností přikoupit si další FUP. Nikomu to tehdy nepřišlo divné. Pak přišli operátoři s tím, že po vyčerpání FUP sníží rychlost, ale jede to dál. (Otázka je jak). Já jsem si před dvěma a půl lety pořídil speciální tarif na Slevomatu a i nyní mi přijde stále výhodný, takže jsem dosud neměl potřebu s daným tarifem něco dělat. Součástí toho balíčku bylo tehdy 600MB FUP. Zkoušel jsem před zakoupením tarifu různé velikosti FUPu a přestože jsem se pohyboval často na Wi-fi, měl jsem spotřebu dat 300-400MB, což mám v podstatě doposud. Mezitím se ovšem ten 600MB FUP změnil několikerým navýšením na 1,5 GB a tuhle hranici se mi dosud nepovedlo atakovat ani když jsem nepoužíval wi-fi. Kdyby se tak stalo, buď bych začal uvažovat o vyšším tarifu (tím bych si ale rozbil celý balíček) anebo bych se trochu uskromnil s daty a více bych je hlídal. Podle mne si každý může zjistit, jak velký tarif potřebuje, či kolik za něj hodlá platit. Aby po vyčerpání FUP někdo vyžadoval další data zadarmo, to asi taky není úplně OK. Taky by se mi líbilo zrušit FUP, ale u nás to v mobilní sféře zatím nefunguje. Lidé jsou schopní se zbláznit a tahat data i tam, kde je možnost využití wi-fi. To je bohužel typicky české chování...Zákazník má, podle mého, s operátorem domluvené množství dat - FUP a vše nad tento počet je další služba. Někteří operátoři omezí rychlost, jiní dají možnost koupit si další data. Nevidím na tom nic, co by zhoršilo postavení zákazníka. Kdybyste si třeba u mlékaře každý den objednali 3 litry mléka a rozhodli se v průběhu měsíce, že Vám 3 litry mléka nestačí, taky by Vám prodal další litr a nenalil by Vám ho přes brčko do Vámi přinesené PETky zadarmo...Pokud lidé neumějí hospodařit, je to jejich problém. Namítat by se dalo, kdyby to zapnuli všem a oznámili jim, že to mají zapnuté a funkční už v právě probíhajícím zúčtovacím období. Pokud to ovšem dají s více než měsíčním předstihem, má každý člověk možnost se podle svého zachovat. Tedy buď vypnout tuto fci a vrátit se k původnímu (což je otázka minuty) anebo si tuhle variantu ponechat. Trochu nechápu hysterické nářky mobilmanie a dtestu, kterého jsem si až doposud vážil. A lidé, kteří říkají, že je to pro ně poslední kapka a odcházejí? Prosím, mohou odejít k jinému operátorovi, ale je to jen jejich záminka.Daleko hůře hodnotím zrušení možností nastavit si Vodafone passport data na den (50,- denně) a na stálo (350,- měsíčně) a to vlastně aniž o tom Vodafone informuje. To mi přijde hodně podivné, zvlášť, když slíbí adekvátní náhradu a nic se neděje. Naštěstí už letos zřejmě do zahraničí nepojedu a Vodafone passport data na den mám aktivována. Nemohu tedy jen přejít na Vodafone passport data na stálo. Jediné, co bych mohl využit v současné době je - Připojení ze zahraničí na stálo za "lákavých" 1613,- měsíčně s FUPem 200MB. Což je oproti 350,- za v podstatě 1536MB mého FUPu nesrovnatelné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
29. 07. 2014 12:05

Ten Vodafone uz nevi co udelat, aby se ZBAVIL svych zakazniku :D Ma tenhle operator vubec jeste neco lepsi/levnejsi nez jakakoliv konkurence?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
29. 07. 2014 09:08

každý tu nadává jak bude platit víc, ale v životě data nepřekročil nebo vůbec žádná data nepoužívá eventuelně ani vodafone, protože by jinak věděl, že mu přijde sms o tom, že vyčerpal 50, tuším ještě 75 a 100% dat...takže hurá přilít benzínu do ohně, místo toho, aby službu vypnul nebo vypnul data úplně, navíc to jsou ti samí kdo tu pořád brečí.. Než používat internet nepoužitelnou rychlostí tak to radši vůbec anebo si připlatit...je to jako kdybych provolal volné minuty a pak už nic neplatil, ale za cenu toho, že uslyším jen každé desáté slovojo a všichni tihle mi teď dají mínusko :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
29. 07. 2014 08:34

Vodoprd tady v čechách mele z posledního. Já jsem byl na pobočce zrušit Odepiš. Slečna mě upozornila, že to možná nebude ke konci zůčtovacího období, ale že na to mají 30 dní. Tak jsem ji řekl, že mám ještě VF tarif a že by o něj taky mohli přijít.
Dneska je jiná doba. Kdo si neváží zákazníka skončil. Aspoň u mě. Nedostávám prachy zadarmo a nikomu je nebudu rozdávat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
29. 07. 2014 08:05

milej zlatej VDF, proc to tak kazis, proc nedas lidem za 49kc aspon pulku bezneho FUPu co do vycerpani meli a pak az nejaky drobky...co s tebou ty nenapravitelnej smejde ? kdo taha za nitky, to nebude nekdo v cesku, to bude vyplod nejakeho choreho mozku z vyssiho vedeni. Mohu prispet jen jednou veci : kazdej kdo ma VDF tomu poradim at na zaklade tohoto znevyhodneni od tebe odejde, vic slibit nemohu... zopakujme si fakta : nejhorsi 2G a 3G pokryti, pomala vystavba LTE , nemit LTE900 tak snad ani neni cim argumentovat ohledne pokryti, chovani jak malej fakan kdyz jej mezi sebe nevzali na sdilelou vystavbu LTE, jiz druhy debilni napad okolo dat - prvni asi pred rokem po FUPu uplne vypnout NET byl nejdebilnejsi v cele stredni evrope. Zrejme nejdelsi doba na prenos cisla pri odchodu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
29. 07. 2014 04:34

Jenom drobná výtka k technické chybce v článku: Vodafone rozhodně nezpomaluje internet po FUP na "desítky kB/s", ale pouze na jednotky kB/s. Přesněji na zhruba 2,5kB/s (= 20kbps), což je vskutku naprosto nepoužitelný otřes a hnus!!! Když k tomu přičtu mnohem horší pokrytí i obyčejným GSM signálem, vysoké ceny a neférové jednání na hranici podvodu... pak moc nerozumím tomu, kdo a proč by měl využívat současné, bežné tarify tohoto operátora.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 07. 2014 01:12

"Jde o změnu podmínek, se kterou zákazník DEFAULTNĚ souhlasí..." Beru, že takovéhle patvary panu Kůželovi uklouznou v TM, ale že je zahrne i do svého článku, to jsem opravdu nečekal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 07. 2014 23:53

Když jsem si bral tarif se smlouvou na 2 roky říkal jsem si, jestli jsem normální a co budu dělat, až se ceny zase změní. Teď už vím, že normální jsem. Operátoři mění podmínky k horšímu tak často, že jakýkoliv úvazek nic neznamená.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 07. 2014 23:12

prý nezpomalí internet!!!! Vždyť i tak je pomalej. Co mi z toho, že ve městě vyčerpám skoro celý FUP a pak pojedu na víkend k rodičům a tam si ani neškrtnu!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 07. 2014 21:16

pánové a dámy, tak konečně je to tady!! KONEČNĚ je vidět, že VODAFONE celou dobu podráží trh svými nesmyslnými cenami, až na to sám doplatil aby mohli postavit pořádnej net v Ratiměřicích, musí prvně oškubat celou ČR a asi ani to stačit nebude. To bylo pořád keců se sekundovou tarifikací a levnějšími cenami oproti konkurence bez úvazku. Ostatní operátoři sice možná dražší jsou, ale s lepším signálem a MNOHEM LEPŠÍ vyhlídkou do budoucna. Lidi, berte roha, dokud VODAFONE "nepřekroutí" další smluvní podmínky a vyplacení z paušálu poměrem 1/5 bude bájná fikce . Bohatě stačí jejich 6ti týdenní výpovědní lhůta ideálně s koncem uprostřed zúčtovacího období, kdy vám opět celé období napočítají DD tomu říkám férový tarify a férový jednání ))
zlatej T-Mobile!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 07. 2014 20:36

Vodafon ještě nepochopil , že je rok 2014 a lidi se proste seberou a pujdou pryc. A oni fakt pujdou. sice pomalu ale pujdou. a vodafon at se sebere taky a tahne do prdele.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (11)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 07. 2014 20:11

Právě jsem si dočetl vlastní životopis otce vlasti - Karla IV., Vita Caroli.Podle toho, jak byl zvyklý řešit takové věci by otec vlasti toto rozhodl během jedné minuty, během druhé by sešikoval pluk, vydal se k centrále Vodafonu, managery trvale vykázal ze země a celý to srovnal se zemí!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 07. 2014 19:43

Vypnout to pujde, s tim nemam problem, ale spis me sejri, ze uz asi nepujde dokoupit za kilo dalsich 300 MB, co ted obcas vyuzivam. Mam pravdu,ze?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
PM
28. 07. 2014 18:21

Náš nejmenší operátor bude ještě měnší, až bude úplně nejmenší na celém světě .. Zbydu mu jako zákazník jenom já. Pak budu mít vlastního operátora, s hromadu konzultantů, sekretářek a TURBO pokrytím široko daleko

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
28. 07. 2014 18:13

Docela bych se rád někde dočetl, kdy je možné z důvodu zavádění poplatků, vypovědět dvouletou smlouvu na neomezený tarif? Kdy je vhodný čas abych neplatil 1/5 zbývajících paušálů do konce smlouvy? Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 07. 2014 17:48

U Vodafonu opět překvapuje jednání, které je už spíše normou u zbývajících dvou. Měl by se spíše inspirovat z hluboké historie, od OSKARA. U něho každý serioznost pocítil(oproti konkurenci) a nemám pocit, že by se mu to nevyplácelo.. Že by už taky vstoupil do kartelu a byli všichni stejní?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 07. 2014 17:34

Slovy klasika: "Val, val a už sa nevracaj !"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 07. 2014 17:30

No jsou dvě možnosti, můžu tu nadávat, jako ostatní nebo si to vypnout, až to zavedou a být dál spokojenej. Zkusím tu druhou možnost.
Pořád tu nadávaji ti sami lidé, pořád že teď už od VF odejdou, že teď už ale opravdu ... tak to udělejte, když jste nespokojený a budete mít klid.
VF chce prostě vydělávat, jako každá velká společnost, je fuk, jestli je zákazník spokojený nebo ne, hlavně, když platí. O to v těch velkých firmách jde.
mě přijde, že tohle si děláme částečně jako zákaznici sami. stačilo by jít jinam, nepoužívat to a oni by to změnili. Ale tady se lidi prostě naučili jen nahlas nadávat, stěžovat si a očekávat, že někdo jiný za ně sjedná nápravu (EU, ČTÚ).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 07. 2014 17:19

Vodafone "ma problem sam se sebou....." stejne jako ti dva jeho "kolegove".....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
28. 07. 2014 17:10

Me bylo receno ze jde o zhorseni podminek a mohu ukoncit smlouvu bez saknce, maji to i na facebooku. Nehodlam platit nic navic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 07. 2014 17:07

Nejlepší jsou ty trapné výmluvy o tom jak to dělají pro dobro zákazníků...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 07. 2014 16:51

Vodafone tedy zavádí dražší data, třeba virtuál Connectica má 50 MB a 100 MB a pak dá STOPku. Vodafone vám pak dal šnekonet a teď tohle?! Děkujeme odcházíme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (18)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 07. 2014 16:47

A mohla by mi mluvčí Vodafone paní Markéta Kuklová odpovědět, proč není ta jejich kampaň "pro dobro zákazníka" udělána opačně? Proč Vodafone neinformuje zákazníky aby si sami aktivovali automatické navyšování FUP, když o to tak stojí? Odpovím si sám... Protože by si to nikdo neaktivoval a vy byste si nic nenakradli! Férový operátor a náš specifický trh!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 07. 2014 16:31

Vodafone od dob zdražení Odepiš již nepoužívám, ale udělat tohle můj operátor, tak by mě to pěkně naštvalo. Mj. v Itálii jsem nyní viděl standardní nabídku místního Vodafonu - 500 minut kamkoliv za cenu 10 €. Jsme stále Východ.Nebo že bych svým zákazníkům také přihodil něco navíc bez objednání, když danou věc vypotřebují...?PS: Marketingové oddělení Vodafone to trochu popletlo. Není to pro dobro zákazníků, ale pro dobro akcionářů

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PD
28. 07. 2014 16:28

Dříve účtoval VF podle přenesených dat. Pak si po jednom přihlášení na internet strhnul rovnou peníze za celej den. Stačilo aby se jedna aplikace nebo AGPS přihlásila do sítě a dvacka byla v háji. Teď v tahání peněz pokračuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 07. 2014 16:16

V UK by si to nedovolili. Pozrite si ich cenníky. U vás sa Vodafone správa ako v Albánsku. Treba dať podnet EK a tá by mala zatlačiť na ČTÚ. U nás na Sk poplatky nad rámec pýtal posledný Telekom (T-Mobile), ale to zrušili, lebo konkurencia používala spomalenie dát.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor