Šuškalo se o tom už při představení Galaxy S8/S8+ na premiéře v Londýně, kam byl Leoš Mareš pozván společně s novináři. Nyní dohoda mezi Marešem a Samsungem získala konkrétnější obrysy a populární moderátor se opravdu stane tváří špičkových Samsungů.
Kampaň zastřešuje agentura AMI Digital, která minulý týden na Facebooku zveřejnila několik fotografií. Fotilo se u Karlova mostu s výhledem na Hradčany. Kampaň je určena primárně pro digitální kanály, tzn. sociální sítě. Tam je Mareš velmi aktivní, zejména na Instagramu už publikoval několik fotografií s Galaxy S8.
Najímání populárních osobností na propagaci smartphonů v Česku není žádnou novinkou. Velmi úspěšnou kampaň s Jaromírem Jágrem má za sebou Huawei. Pro letošní rok čínská firma poněkud rozmělnila pozornost mezi větší počet méně výrazných osobností k propagaci modelu P10. Asus a jeho Zenfony v minulosti zviditelňovala Simona Krainová.