Hmm, jsme svědky dalšího kemra do tváří zákazníků. Pokud mají tak důkladné bezpečnostní mechanismy jak se ta dlouholetá profimlžička snaží prezentovat, tak by nikdo nic stáhnout nemohl. Pokud měl oprávnění něco takového stáhnout a vynést ven, tak jsou jejich bezpečnostní opatření děravá jako řešeto. Nejspíš se na to přišlo ex post. V takovém případě T-Mobile nepochybně ví, co přesně dotyčný stáhnul, protože přístup do takovýchto databází bývá velmi důkladně logován. Jinými slovy - firma by měla neprodleně (po dohodě s Policií, která vše vyšetřuje) zveřejnit rozsah úniku dat (šlo jen o telefonní čísla nebo i skeny podpisů, dokladů, hesla ....) a postižené klienty varovat, velkoryse je kompenzovat a kromě toho přijmout veřejný závazek, že veškeré škody, které klientům prokazatelně vzniknou budou bez průtahů firmou nahrazeny. Postiženým, kteří mají u firmy smlouvu na dobu určitou by mělo být nabídnuto, že v případě, že chtějí, mohou kontrakt s firmou bez sankcí ukončit. Samozřejmě, že stavím vzdušné zámky, protože hovoříme o ČESKÉ (tedy velmi specifické) pobočce nadnárodního koncernu. Takže to dopadne tak, že to mluvící hlava zahraje do neurčita, řekne se že se nic nestalo a každý zákazník s velkou pompou dostane 5 SMS do vlastní sítě zdarma.