Microsoft se snaží v rámci marketingu na tablety Surface Pro kupovat formu skryté reklamy (Product Placement) v televizním vysílání různých stanic či pořadů. Zatím je to ale také velká reklama na iPady.
Microsoft například zaplatil neuvěřitelných 400 milionů dolarů za to, že bude NFL v příštích pěti letech používat právě Surface Pro v rámci trenérů i hráčů, kteří se s ním tak budou objevovat v televizi. To se celkem daří, až na to, že třeba komentátor o nich stejně hovoří jako o iPadech. Na amatérský záznam staršího televizního vysílání se můžete podívat zde:
Podobné partnerství Microsoft uzavřel i se stanicí CNN, která v pořadech o volbách bude propagovat Surface Pro 3. V tomto čerstvém případě se ale stala ještě vtipnější situace.
Moderátorka skrytě používá iPad, který je opřený o Surface Pro 3 (Zdroj: Twiiter)
I když moderátoři mají Surface Pro 3 opřený před sebou, jeden z nich ho používá jako opěrku pro iPad, který skutečně využívá. Další moderátor pak na záběrech skrytě používá iPad mini, schovaný za vystaveným Surface Pro 3.
Tajná schovka s iPadem mini za tablety Surface Pro 3 (Zdroj: Twitter)
Microsoft tak vlastně zaplatil poměrně velkou reklamu právě iPadům od Applu, který reální lidé v záběrech skutečně používají. Snímky se totiž velmi rychle staly virální zajímavostí po celém internetu a sociálních sítích.