Od roku 1995 jsem byl poslušným "zákazníkem" T-Mobile (dříve Radiomobil), když mi loni v prosinci končila x-krát prodloužená dvouletá smlouva, tak jsem chtěl po T-Mobilu, aby mi nabídl stejný neomezený tarif za Kč 1.490,-, jaký má Vodafone, plus jsem chtěl nový mobil. Jejich odpověď byla, že mi jej dají stejné podmínky, jako Vodafone, avšak bez mobilu. Tak jsem jim řekl, že podmínky nejsou stejné, protože Vodafone má skutečně neomezený tarif, kdežto T-Mobile má strop ve výši Kč 10.000,- a navíc po mně chtějí podpis smlouvy. Od ledna 2012 jsem zákazníkem Vodafone s neomezeným tarifem a jsem spokojen.
Závěrem asi tolik. T-Mobilu nestojí za to, aby se snažil si zákazníka udržet, ani zákazník, který ročně provolal více jak 36.000,- korun.