Před necelým měsícem babička pořizovala tarify NEON S od O2 na dva roky. Obchodní zástupce jí řekl, že bude volat zadarmo do mobilní sítě a pevné linky O2 jen o víkendu. Když, si pořídí další dvě karty, tak pak bude volat zadarmo po 7 dní 24 hodin členům rodiny. Babička zjišťovala cenu mobilních přístrojů k tarifům NEON S. Rozhodla se, že pořídí telefony za 1,- Kč.
Po 14 dnech užívání se obrátila na prodejnu O2 a tam babičce řekli něco jiného než jí řekl obchodní zástupce.1.) Pokud si zákazník pořídí 3 karty NEON S a má garantováno, že bude volat 7 dní po 24 hodin zadarmo, není tomu tak. Zákazníkovi je účtován poplatek za tuto službu 100,- Kč. Nikde ve smlouvě ani na internetu není zmínka o tom, že by se měl platit 100,- Kč poplatek za užívání služby.
2.) Pokud si pořídí zákazník telefon za 1,- Kč na tarif NEON S už nikde není psáno, že bude platit dalších 50,- Kč měsíčně za telefon na dva roky. Osobně mě zaráží, že O2 si dovolí nesdělit skryté poplatky. Byť babička je už ve vysokém věku, ale tohle jednání je opravdu nehorázné. Nač platit za něco, o čem nebyla vůbec řeč a pak se dozvědět po čase, že O2 nejen lže zákazníkům,, ale v poslední době se snaží z důvěřivců vymáčknout víc než by O2 mělo.