Noční směny i stovky brigádníků, aneb jak e-shopy bojují s Vánocemi

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 17

Názory k článku

21. 12. 2016 00:09

Tak Mall.cz je katastrofa sama o sobě. Doporučuji se jich velkým obloukem vyhýbat.
Prej garance doručení, expresní balík do druhého dne a všemožné sliby. Nic z toho není pravda. Od objednání se několik dní absolutně nic neděje, a to je zboží skladem, při telefonickém kontaktu lži o tom, že je připraveno a budou odesílat, ale ticho po pěšině, zvláště když pošlou email že nebylo možné expedovat. Prostě samé problémy. Co tam proboha dělají?Alza.cz je naproti tomu jiné kafe. Prováděl jsem objednávku v 15:30 a co se stalo, ještě tentýž den předáno dopravci a ten hned druhý den doručil. Neuběhlo ani 24 hodin.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
20. 12. 2016 09:54

Alza má otravnú reklamu, občas horšie ceny, ale keď som sa včera pokúšal nájsť nejakú vec na mall tak ma to po 10min prestalo baviť.. nakoniec som to kúpil v datarte..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
20. 12. 2016 06:55

A pak je tu Česká pošta, která každoročně nestíhá prosincovou přepravu zásilek a balíky "do druhého dne" jsou na cestě třeba týden.
Síla podnikání je právě v tom, že kvalitu služeb dodržíte celoročně. Všichni ostatní přepravci se včas nachystají, naberou lidi, zajistí techniku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
20. 12. 2016 00:36

"Řezáč také podotkl, že vánoční špičku lze z hlediska denních obratů přirovnat k výsledkům Black Friday."Určitě ne k tomu letošnímu černému pátku, protože to, co předvedla většina prodejců bylo výsměchem a plivnutím do tváří zákazníků.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor