Objednal jsem ji také, dostal potvrzující mail a upřímně - zamnul jsem si ruce. Jaké ale bylo mé překvapení, když jsem znovu kouknul do eshopu... už tam pro jistotu nabídka N97 vůbec nebyla. Tak jsem nelenil a zavolal na uvedené číslo na konci potvrzujícího mailu od Vodafonu. A tím začala neskutečná anabáze - přepojili mne na odd. péče o zákazníky, kde mou obj. vůbec nenašli, poté tvrdili, že tam žádná nedorazila, potom také, že byla stornována .... a když jsem stále trval na svém, tak mi položili telefon.
No nedal jsem se a volal znovu.....opět přepojení na to samé odd, kde jsem znovu odříkal, že mám potvrzenou objednávku N97 atd. Znovu mi říkali, že tam žádná není, že vše musí zjistit, prozkoumat atd a že bude nejlepší dojet na nějakou nejbližší prodejnu a řešit to tam přímo s nimi. A abych si s sebou vzal to potvrzení do mailu.
Nelenil jsem a odjel do Letňan, kde jsem jim znovu vše vylíčil. Musím konstatovat, že z toho byli překvapeni, potom mi tvrdili, že pokud jsem objednal, tak mi MT do 2 dnů opravdu přijde. Znovu jsem vysvětlil o jaký jde MT a za jakou cenu - tak se znovu začali telefonicky radit a ověřovat s někým v centrále, co se mnou a celou objednávkou.
Nutno říci, že mi pak volali z odd. péče o zákazníka a znovu (již počtvrté) jsem jim musel dokazovat, že objednávku opravdu mám.......atd. Nakonec mi dnes v 15:10 volali znovu, že celou objednávku musí dohledat, zjistit co ajak a že mi znovu dají vědět. Celou tu dobu jsem byl na prodejně (i venku před prodejnou) a dosud na jejich telefonát čekám.
Pro jistotu jsem si ještě nechal potvrdit, že přijali a odfaxovali na centrálu mojí potvrzenou objednávku. Tudíž čekám, že se k tomuto "technickému problému" v eshopu Vodafonu postaví stejně, jako v případě objednávaných iphonů. Je 16:45 a dosud mě nikdo z oddělení péče o zákazníky nevolal, tak jak slíbili. P.S. Všechny hovory se všemi co jsem telefonoval mám nahrané - pro jistotu.
Každý uděláme chybu, nejsme neomylní, ale také ji vždy přiznám(e).