„Pracujeme za pohybu, vítej nový tablete, sbohem laptope. Ano příteli, je to tenké, tenčí než tužka, jó jó. Už jsem říkal, že přesně tenhle byl ve vesmíru? Ale pozor, je tu negativní Nancy. K čemu všechny ty otázky? Cože? Klávesnice? Nepotřebuješ klávesnici, všechno to vyřešíš přes dotykový displej.“
Takhle nějak začíná další reklama na Nokii, která se obouvá do Applu. Kolikátá už? Kde jsou ty časy, kdy byla Nokia na vrcholu a podobným stylem se kde kdo obouval do ní? Tentokrát jde o reklamu na první tablet „finské“ firmy, model Lumia 2520 a jako terč poslouží iPad Air (vzpomínáte na úvodní reklamu s tužkou?). Tahle reklama je rozhodně originální svou formou. Je to scéna odehrávající se v kavárně, kterou komentuje vzdálený pozorovatel a dodává jí tak nový význam.
Co na takový styl reklamy říkáte? Bavíte se, nebo se vám příčí? Má to vůbec Nokia zapotřebí? Bude její tablet na práci opravdu lepší než kultovní iPad? Nebude přece jen lepší koupit si klávesnici k iPadu?