Nová reklama Vodafonu: Staří dobří hasiči v novém prostředí

Vodafone odstartuje 3. září novou kampaň k nedávno představeným Férovým tarifům s účtováním po sekundách. Zajímavý je fakt, že kampaň připravila reklamní agentura McCann Digital, přestože hlavní ATL agenturou Vodafonu je Team Red (speciálně vytvořený tým v rámci agentury Y&R Praha, který pracuje výhradně pro tohoto klienta). Veronika Exnerová z Vodafonu nám sdělila, že Team Red zůstává i nadále hlavní agenturou Vodafonu pro nadlinkovou komunikaci. „McCann Digital sice není naší hlavní ATL agenturou, nicméně je naší poolovou agenturou. Vodafone před startem každé kampaně standardně briefuje všechny své agentury. Agentura McCann Digital na základě tohoto zadání přišla s natolik dobrým konceptem, že jsme se jej rozhodli využít. Právě to je jeden z důvodů, proč operátor spolupracuje s více agenturami naráz.“

Nová kampaň Vodafonu s mottem „Život není vždycky fér, ale naše tarify jsou“ zůstává spojena se světem hasičů, tentokrát však zavítá do prostředí hasičů dobrovolných. Skládá se celkem ze tří TV spotů, které režíroval Jakub Kohák (v poslední době režíroval několik reklam pro konkurenční T-Mobile). Hlavním protagonistou nové kampaně Vodafonu bude známý herec Pavel Liška a v jednom ze spotů se znovu objeví hrdinové předchozí kampaně Jakub Prachař a Vojtěch Dyk. „Vodafone při natáčení kladl důraz na autenticitu a reálné, civilní herectví. Proto ve spotu vystupují i skuteční dobrovolní hasiči ze Zbiroha,“ prozrazuje zpráva ke kampani, kterou vydal Vodafone.

První ukázka nové hasičské kampaně:

Diskuze (21) Další článek: Samsung ukázal prototyp notebooku s oboustranným displejem [IFA]

Témata článku: , , Hasiči, První ukázka, Pavel Liška, Pro +, Veronika, Nová kampaň, Veronika Exnerová, Stáří, Voda, Nová reklama, Nov, Nové prostředí, Prostředí, Reklamní agentura, Pool,