Nově u Vodafone: 100% kontrola účtu a výdajů

Diskuze čtenářů k článku

sadrovnik  |  17. 01. 2011 22:46

Rád bych se dozvěděl co to pro mě bude znamenat když mám tarif 120kč měsíčně to si budu muset vzít dražší paušál a méně za něj dostanu???Sadrovnik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KejPi  |  24. 11. 2010 14:52

Tak jsem si dal tu praci a zpetne vyhledal faktury od 01.2009 a propocital kolik by me to stalo se dvema variantami Tarifu na miru v porovnanim se stavajicim Nabitym tarifem 119 + Extra nabito + Po svem + Inkasni bonus. K soucasnemu dni bych zaplatil pro variantu
20 minut volani + 50 sms + Po svem o 795kc vice
50 minut volani + 50 sms + Po svem o 1407kc vice.
To jsou ty jejich vyhodnejsi nove tarify
Jedu si propocitat, kolik by me to stalo u konkurence a pokud to bude vyhodnejsi, tak prejdu. Vodafone ma asi uz dostatek zakazniku, ze si muze dovolit zdrazovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astray  |  24. 11. 2010 00:17

Tak se snažím přihlásit do sámošky, ale akorát to točí hodinami. Kde udělali soudruzi z Accenture chybu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
theolli70  |  23. 11. 2010 21:20

Milý Vodafone,tak nějak jak jsem si přečetl váš nový tarif pro předplatitele a při opětovném zdražení jsem se rozhodl že si do konce roku převedu všechny na firemní TM a vám dám s mými dvěmi čísly na účtě a měsícíční gáží 1500-3000 sbohem! POVAŽUJI ZA NEHORÁZNOU DRZOST ZDRAŽIT JIŽ TAK DRAHÉ A NEFÉR ÚČTOVÁNÍ /vztahuje se na všechny operátory/ A UŽ JEN Z PRINCIPU VÁM NEBUDU STRKAT PENÍZE PROTOŽE JSTE VYCHCANÍ JAK DÍRA DO SNĚHU! Veškerou komunikaci převádím na net a doufám že konečně se najde co nejvíc lidí kteří budou obdobně uvažovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Leopard  |  23. 11. 2010 21:29

Ale jo dobrý.Chválím, pokud to tedy bude fungovat.Takové O2 sde musí stydět.Jinak odhaduji, že díky množství tarifů a všech těch cerepetiček okolo, není vůbec jednoduché tu slaužbu nastavit a implementovat.Proto se některé věci budou rušit a nebo nepůjdou na netu nastavit.Ale jinak pár lidí to využije.Tomu věřím....tipuji že počty budou obdobné jako je aktivní využívání 3G.Klouzků je hodně, takže nebude to rozhodně pro všechny.Většina to imho ani nechce, nechce to řešit, nemá net, nechce se to učit atd.Neberte to jako kritiku....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
theolli70  |  23. 11. 2010 21:53

neberu jako kritiku ale už /prominte/ mě to sere!! Do CZ se chodí každý napakovat a je jedno jestli to jsou Banky,pojištovny,MO, a až bude EU rušit roaming tak najednou budou všichni slevńovat jenže to už na ně budu srát,páč už jen naschvál si zaplatím Rakouskou či Britskou kartu ale tihle naši zm...rdi neuvidí už ani korunu. Omlouvám se ale fakt vzteky nevidím,místo aby se snažili a přetáhli si na svou stranu zákazníky tak si dovolí zdražit ale tak aby pořád mohli vykřikovat "jsme pořád nejlevnější" ale se škodolibím úsměvem.
V tohle případě klidně půjdu k nejdražšímu operátorovi,nejde o peníze,jde o princip a že mi chčijí na paty a smějou se mi do ksichtu!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xin  |  24. 11. 2010 00:25

No jo, česká závist.... Umíme jen kritizovat, že.... A že si za všechno můžeme SAMI!! Jsme líní dělat změny a proto náš trh bankovní/mobilní vypadá jak vypadá.... V Německu lidé mění odběratele plynu/elektřiny několikrát do roka!! A jak si dovoluješ kritizovat Vodafone?! Předplacené karty se nezruší, divoké karty zůstávají!! Tak co tady melete o zdražování? prostě je to jen další alternativa, někomu vyhovuje víc divoška, někomu karta na míru.... A že je nově smska za 1,5 místo 2,4? Že si na předplacence můžete aktivovat hlasovej balíček a dostat se na úplně jinou cenu volání?? Ke 2 posledním větám nemám komentář.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  24. 11. 2010 07:41

To máte trochu popletené. SMS je 1,50 Kč místo 1,20 Kč (zdražení o 25 %), hovory jsou v základní variantě dražší o 7 % (6,50 Kč místo 6,05 Kč), pokud člověk dobil aspoň 350 Kč, je zdražení 29 % (6,50 Kč proti 5,04 Kč), při nejvyšším dobití už je zdražení hovorů přes 100 %. Takže ano, Karta na míru má brutálně dražší provoz než Nabitá karta. Bezplatné hovory a SMS o víkendech za určitých podmínek to vyváží jen v minimu případů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 11. 2010 21:07

Tou jednorazovou slevou misto odmeny za platbu inkasem si delaji srandu, nebo to je opravdu vyhodnejsi ?? misto toho abych za 20kc, ktere za to mam, ktere mi pokryji naklady na inkaso (poplatek u banky) a jeste mi neco navic zbyde KAZDY MESIC, tak ted dostanu jednu odmenu a nic vic?!?! to s emi hodne nelibi:/ proto jsem si to inkaso nepovoloval..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aa  |  24. 11. 2010 00:17

Tak si ho zruš. Nemáš být hloupý a platit bance za něco, co má jiná zadarmo. A říkat že odměna je malá? Kdo ti dá dneska nějakou odměnu za inkaso? Budeš mít zadarmo trochu elektřiny, plynu? Inkaso je pro TVOU pohodlnost, aby TY jsi na to nemusel myslet.... A ještě za to dostaneš odměnu!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 11. 2010 09:35

Mno tak prvne, platba za inkaso je v mem pripade kompenzaci za to, ze vsechno ostatni mam zadarmo, jako student.
Ja rekl e je odmena mala_nevsiml jsme si. Rikam ze se mi nelibi, ze mi nabidnou odmenu za neco a pak rikaji ze zlepsuji system a tuhle odmenu mi vezmou;) TO se mienlibi. nez budete na neco reagovat, zkuzte si to doopravdy precist ;)
To, ze dneska nikdo nikomu nic neda zadarmo, je sice hezky ale uplne stejne bych mohl argumentovat tim, ze v ameirce maji za velmi nizky pausal neomezene volani a SMSkovani, tak proc to neni i u nas??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aa  |  24. 11. 2010 11:46

Já mam u svojí banky úplně všechno zadarmo, i když nejsem student. Jestli jsi si naopak ty nevšiml, tak současná odměna u tarifů na míru nebyla žádná, teď nově je jednorázová.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 11. 2010 14:50

jo mBank jsem taky prestal verit,ale to neni o bance, to je o tom ze JA jsem tuto vyhodu mel a ted o ni prijdu ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zoidberg  |  23. 11. 2010 16:21

http://www.vodafone.cz/zlepsujeme/zlepsujeme.htm:...
* Díky okamžité aktivaci balíčků a tarifů, budete moci využívat nové služby ihned po aktivaci.
* Účtovací období bude jeden měsíc, který začne běžet vždy ode dne aktivace dané služby.
To jistě potěší všechny se slevou Promo Solo. Teď teprve chápu, proč dávali do podmínek, že nárok na slevu zaniká při změně zúčtovacího období

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fíla  |  23. 11. 2010 15:57

Vskutku úsměvná je následující pasáž: "Navíc díky Internetu v mobilu se teď do Internetové samoobsluhy dostanete kdykoliv a kdekoliv. Proto jsme se také rozhodli zrušit Kapesní samoobsluhu. Vždyť kdo by ji dnes ještě využíval?"
Kdo by dnes Kapesní samoobsluhu využíval? Třeba lidé, kteří nepoužívají či nepotřebují Internet v mobilu, nebo nemají telefon s podporou datových přenosů. A počítač též nemusí být vždy po ruce, pokud bych se chtěl podívat do Internetové samoobsluhy.
Vodafone tak zrušil užitečnou službu, která kdysi umožňovala i zaslání konfigurační SMS pro nastavení Internetu či MMS a s níž přišel ještě tehdejší Oskar.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Maryn  |  23. 11. 2010 14:36

Nevíte jestli k předplacené kartě půjdou aktivovat kamarádi v síti?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czbird  |  23. 11. 2010 14:44

V novem systemu ano.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xls  |  23. 11. 2010 14:05

Vodafonu nevěřím už ani nos mezi vočima. Za těmahle marketingovejma kecama bude určitě jen nový pokus vytáhnout ze zákazníků víc peněz. Už stávající samoobsluha je horší než ta minulá a podle těch zobrazených informací se taky nedá skoro nic poznat (když to náhodou funguje). Rozhodně nečekám, že bych tam měl např. on-line seznam v daném měsíci provedených hovorů a poslaných smsek, jako to mám automaticky a zdarma u obou používaných VoIP operátorů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  23. 11. 2010 14:32

Jistě, o peníze jim jde až na prvním místě, nicméně pro zákazníky to „Vylepšujeme“ bude mít bohužel velmi často ironický význam. Už jsem v podstatě rozhodnutý od nich odejít, o víkendu jedem k tchánům, tak už je začnu pomalu lámat na to, ať odejdou taky. Oni se v tom nevyznají a víceméně udělají, co jim řeknu, protože věří, že bych jim neradil špatně. Už mi fakt pijou krev (vodafoni, ne tcháni), nejdřív zrušení Nabité karty a představení toho hnoje Karty na míru, teď zmrvení samošky, všeho dočasu, ku.va, všeho dočasu. Jediné, co by mě přesvědčilo zůstat, by byl podrobný online výpis hovorů pro VŠECHNY paušály, jako to mají teď předplacenky. Takže ještě počkám na finální verzi, nicméně půdu pro přechod už začnu připravovat, je to fakt od desíti k pěti, děs a hrůza.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  23. 11. 2010 14:53

Já myslel, že tchán je otec od manželky. Ty máš víc manželek?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dawe  |  23. 11. 2010 19:56

Ne, ale manželka má víc otců

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
Ověřený profil Vodafone CZ | 23. 11. 2010 19:31

Dobrý den,
online seznam všech příchozích i odchozích hovorů a SMS a MMS získáte registrací na Vodafone parku a zdarma. Přechodem na nový systém zákaznické péče dojde i k navýšení kapacity Samoobsluhy, ale hlavně k tomu, že budete mít možnost kontrolovat výdaje za služby v reálném čase. Přejeme pěkný večer

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sodja  |  24. 11. 2010 01:56

vazeny vodafone,
zatim mam pocit, ze s novou samoobsluhou si delate legraci. po prihlaseni do samoobsluhy a objednani detailnich informaci na emailovou adresu mi prisel prazny mail. moje cislo na strance zlepsujeme system nezna. udaje o datovem objemu nejsou k dispozici. mobilni samoobsluhu si predstavuji jako naprosto plnohodnotnou variantu samoobsluhy. svuj cenny cas u stolniho pocitace vyuziji na praci a zmenu nastaveni vodafonu chci provadet v prostojich predevsim pri cestovani. nebo napriklad aktivaci roamingovych sluzeb v roamingu pres mobil. ohledne chybne aktivace sluzeb budu psat letosni jiz ctvrtou pisemnou reklamaci. dekuji pekne za takovouhle kvalitu sluzeb. tomas tichy p.s. omlouvam se absenci diakritiky a velkych pismen, prestala mi reagovat klavesnice

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  24. 11. 2010 07:33

budete mít možnost kontrolovat výdaje za služby v reálném čase – Opravdu? I u Odepiše?
Ad VPark: Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě. Takže vy mi říkáte, že je pro zákazníka lepší si pamatovat dvoje přihlašovací údaje (do samošky a do VP jsou různé), je to tak? Vy jste mi teda nepovedená banda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astray  |  24. 11. 2010 12:56

Do Vodafone parku jsem se chtěl zaregistrovat, ale poté, co jsem si přečetl podmínky, jsem od toho upustil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pc-mravenec  |  23. 11. 2010 14:00

Ještě jedna věc nový systém by měl být mnohem odolnější a kvalitnější a nemělo by docházet k častýn výpadkům samoobsluh ,dále by mělo být možné měnit jednoduše v mobilu služby jako to má např. téčko.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pc-mravenec  |  23. 11. 2010 13:58

Po přechodu na nový systém se nic zásadního pro starší tarif Odepiš nemění ,u předplacenek bude možnost přejít na nový typ s účtováním 6,50 Kč za minutu a sms 1,20 kč jinak po provolání či proesemeskování 5 minut či sms bude následující výkend daná služba do vlastní sítě zdarma ,dále bude pak možné koupi balíčky např. 50 sms za 60 korun nebo např. 20 minut všechny sítě za 110 korun stejně jako by byl paušál a výhoda je ,že se jedná o anonymní kartu pořád ,jediná nevýhoda je ,že u předplacenky nelze koupit zvýhodněný mobil a ,že po dobu převodu na nový systém cca 24 hodin nepůjde provést žádná změna pokud by někdo měl zájem o tuto kartu dříve než projde převodem dá se zakoupit v prodejně Vodafone za 200 korun.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  23. 11. 2010 14:12

Tak na to jsem zvědav

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
Ověřený profil Vodafone CZ | 23. 11. 2010 19:29

Dobrý den,
ceník a nabídky na nové Kartě na míru výborně popisuje pan Šnekáč v článku zde: http://www.mobilmania.cz/clanky/vodafone-ma-novy-t... ... Pc-mravenec nemá bohužel úplně přesné informace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  23. 11. 2010 13:55

tak si rikam jestli uz bude samoobsluha v mobilni verzi nebo ne... Vodafone mi s tim uz vazne leze na nervy, skrze mobil nemuzu nic nastavit... proc proboha nemaji mobilni verzi sve stranky a dalsich sluzeb jako vodafone park, samoobsluha atd. (m.vodafone.cz by bylo fajn) nemam cas resit furt neco doma na pc... u MOBILNIHO operatora je to dosti podivne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czbird  |  23. 11. 2010 14:43

v mobilu natukej http://ms.vodafone.cz... ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  23. 11. 2010 15:40

jo to uz jsem zkousel... je to k nicemu... zkus treba aktivovat internet na mesic, hodi to hlasku, ze je funkce dostupna v internetove samoobsluze a to je vse... Vodafone si asi holt dela jenom srandu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
Ověřený profil Vodafone CZ | 23. 11. 2010 19:25

Dobrý den,
s přechodem na nové systémy pracujeme i na navýšení kapacity internetové Samoobsluhy, na níž byl poslední dobou vyvíjen velký kapacitní tlak. Mobilní Samoobsluha samozřejmě existuje, ale je spíše určena pro rychlou kontrolu provolané částky. Operace s tarify doporučujeme spíše provádět u stolního počítače. Zdravíme

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mike-biker  |  23. 11. 2010 13:00

Já mám tarif na míru a jsem spokojen s tím, že kromě slevy po provolání tarifu volám do sítě Vodafone zcela zdarma! Jinak na ostatní operátory pak volám z T-Mobile, kde mám zase jinou výhodu. Suma sumárum, volám jak šílený a za 3 čísla utratím do 2.000 Kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
spolupracovník MobilMania.cz | 23. 11. 2010 13:03

No jo, to je sice fajn, ale to je pořád hrozná pálka... Vsadím boty, že v jiných zemích to Vodafone nabízí do 500 Kč (možná i míň) po prostém kurzovém přepočtu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mor  |  23. 11. 2010 13:27

za ty prachy můžeš mít neomezený tarif a nemusíš střídat čísla a opy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mike-biker  |  23. 11. 2010 13:43

Myslíš, že jako já, syn a dcera bychom si pak tu jednu SIMku půjčovali? .
To jsou tři různá čísla a u všech dotované telefony!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  23. 11. 2010 12:32

Ukončení starých služeb
Protože již máme nové výhodnější tarify, nebude dále možné dělat změny u těchto služeb:
Po svém
A to je pro mě výhodnější, že nebudu mít slevu 10 % ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
White Dragon  |  23. 11. 2010 12:46

Pokud mě maměť neklame, tak u starších paušálů bylo Po svém sleva 20%, u leštěného prdu na míru jen 10%...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rafter  |  23. 11. 2010 12:52

Presneji receno u starych pausalu je to 20% z minut nad ramec pausalu a u TNM je to 10% z ceny balicku jako takoveho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zivan  |  23. 11. 2010 12:55

20%, ale jen na volani nad predplaceny kredit, ted je 10% "skoro" na vse
Otazka je, jestli u starsich tarifu Po svem uplne zrusi, bude potreba pro zmenu volat (a zaplatit 30Kc/hovor?) nebo ho zmeni na novy, tj. 10% na pravidelny mesicni pausal (35Kc u Nabito 350).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mk  |  23. 11. 2010 12:53

Jestli je to tak, tak to jsou pěkní parchanti...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
con  |  23. 11. 2010 12:56

Drive to bylo 20% z overcallu, u TNM je to 10% z ceny pausalu, coz je matematicky tak 3.5x vyhodnejsi. Takze slovo parchanti vazne nechapu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KejPi  |  23. 11. 2010 13:32

To snad zalezi na tom, jaky je konkretni pomer mezi pausalem a nad ramec pausalu.
Navic k Nabitym tarifum je mesicne 10kc bonus za inkaso, coz ted uz tarifu Na miru myslim neni, takze to je dalsi nevyhoda.
Uz jsem si taky propocitaval tarify na miru a kdyz vezmy v uvahu, ze mam nejmensi nabity tarif, k tomu extra nabito, 10kc za inkaso a 20% nad ramec, muzu tarif libovolne vyuzit na volanei nebo sms, tak se mi na "super extra vyhodny: tarif Na miru fakt nechce - jak mam vedet kolik mesicne poslu SMS a kolik minut provolam?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
Ověřený profil Vodafone CZ | 23. 11. 2010 19:22

Dobrý den,
omlouváme se, informace v Samoobsluze byla mylná. Služba Po svém se nyní nemění ani v původním ani v novém systému, tj. zůstává.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zivan  |  23. 11. 2010 12:26

Pro ty, co nepouzivaji nejnovejsi tarify "Na miru" to bude poradny krok zpet
Ja mam v samoobsluze k tarifu Nabito 350:
- Po převodu vašeho čísla na nový systém zůstane nastavení vašeho současného tarifu beze změny. V budoucnu už však nebude možné k vašemu tarifu například aktivovat dodatečný balíček nebo upravovat nastavení některých služeb. V tomto případě si ale určitě vyberete z naší aktuální nabídky tarifů, které se vám vždy přizpůsobí.
- Protože již máme nové výhodnější tarify, nebude dále možné dělat změny u těchto služeb: Po svém
- Pokud služby Vodafonu hradíte inkasem, získáte nyní jednorázovou odměnu dle svého tarifu – kredit v hodnotě 100 Kč nebo 20 volných minut na volání. Tato odměna nahrazuje vaši stávající odměnu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
spolupracovník MobilMania.cz | 23. 11. 2010 12:33

Ten první bod tam mám rovněž, prověřím to přímo u Vodafone.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  23. 11. 2010 13:09

Dobrý den, mám tarif odepiš se službou po svém. Jak se mě změna dotkne? Budou snad rušit tento tarif a nutit mě jejich "nové" tarify, nebo pouze přijdu o službu "po svém"? U tohoto tarifu mám zdarma kompletní vyúčtování díky službě po svém, nerad bych o tuto službu přišel...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
spolupracovník MobilMania.cz | 23. 11. 2010 13:14

Ano, to je jasné. Už jsme odeslali dotazy na tiskové oddělení operátora a čekáme na odpověď.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  23. 11. 2010 21:37

Tak první změna: Slyším Vásy budou násilně změněny na Odepiše. Čísla ruším, tolik Odepišů nevyužiju. Nebo ono se to vlastně dá prodat na Aukru, že? No vyzkoušíme, uvidíme. Každopádně s tím bude práce a starosti...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  23. 11. 2010 21:47

K tomu mě napadlo, jestli se tím pádem nebudou rušit i Dohody, což by pro dost lidí bylo mnohem horší... Mimochodem Dohoda je první tarif u nás s minutovým účtováním, jestli se nepletu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 11. 2010 15:34

Pro Pavla: Tarif Odepiš Vám zůstává stejně tak tarify Nabito zůstávají.Jináč mně to do internetový samoobsluhy pustilo normálka.Ten úvod jste špatně pochopil.Starší verze načítala informace o Vašem rychlím přehledu s 320 minutovým až 24 hodinovým zpožděním.Výhody tarifu Na míru a Nabito + Po svém ? U tarifu Na míru žádný bonusy nejsou,pouze více muziky za vyšší cenu.U Nabitých tarifů jsou bonusy nižší ceny,ale málo muziky.Souhrn: Na míru 125 dostanete 125 minut za 450,00 Kč pokuď si dáte Po svém.Nedostanete bonus za inkaso a máte dražší SMSky za 1,50 Kč.U Nabitého tarifu 350 za 353,00 Kč + Po svém dostanete bonus 25,00 Kč a SMSky za 1,20 Kč ale jen 70 minut volání.Verdikt ? Záleží na každým.Já přešel na tarif Na míru Kamarádi 4 Vodafone za 256,50 Kč + Po svém.Ušetřím každý měsíc 96,50 Kč.Výhoda ? Volání,SMSkování 4 nejen Kamarádům v síti zdarma,gratis.Celý měsíc třeba listopad provolat necelých 43 200 minut není zrovna málo.Kolik by to asi bylo ve financích ? Nevýhoda ? Dávat si pozor volat,SMSkovat pouze vybraným čtyřem číslům a pozor na volání na bezplatné linky,aby vás banka nespojila na standardní linku.Provolal jsem kolem 12 minut,nakonec koukám po týdnu do rychlího přehledu a nic mi není naúčtováno.Pozor na to jestli Vás operátor,operátorka z bezplatný linky nespojí na standardní linku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cholerik  |  23. 11. 2010 21:02

podrebne vyuctovani mam taky a nemam aktivovano po svem. Dali to vsem a uz mi neposilaji papirove vyuctovani.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
Ověřený profil Vodafone CZ | 23. 11. 2010 19:19

Dobrý den,
ad změny při převoodu na nový systém/ Měnit nastavení služeb nebudete moci pouze během krátkého období přechodu na nový systém, o jehož přesném termínu vás budeme včas předem informovat.
ad změny u starších tarifů/ I zákazníci se staršími tarify si budou moci většinu nastavení služeb a balíčků měnit. Jen malé množství služeb už nebude možné měnit, protože je nahrazujeme modernějšími a výhodnějšími propozicemi.
O všech změnách souvisejících s převodem na nový systém vás budeme jednotlivě informovat prostřednictvím SMS. Chcete-li vědět, jak se změna dotkne přímo Vás, vložte svoje telefonní číslo na stránku www.vodafone.cz/zlepsujeme. Informace také získáte po přihlášení do Samoobsluhy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zivan  |  23. 11. 2010 22:55

Spojeni jako "nepujde to jen u maleho mnozstvi sluzeb" a "nahrazujeme to modernějšími a výhodnějšími..." uz ted zveda tlak spouste lidi :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  25. 11. 2010 16:35

Můžete potvrdit, jak to bude s volnými minutami u tarifu Mezi námi? Jestli jen do vlastní nebo do všech sítí? A na které „cenové hladině“ jste ponechali sazbu za volání u Natibé karty?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mila.ajda  |  27. 12. 2010 17:14

"Během krátkého období přechodu na nový systém" - Od 16. 12. 2010 se pokouším si změnit tarif nabito na tarif na míru - chtěla jsem využít odměny po dvou letech a vánoční slevy 1000,- Kč na tzv. chytré mobily při aktivaci internetu v mobilu. Dnes je 27.12 2010 - tarif stále nezměněn, operátor neustále opakuje svou písničku jak se omlouvá (hloupé naučené kecy jak je to mrzí a nebudou nic dělat) a že problém řeší technické oddělení. Takže 31. 12. skončí akční vánoční sleva, mobil si za zvýhodněnou cenu neobjednám (a to jsem ho chtěla jako dárek -ha ha ha). Problém je v tom, že číslo je převedeno na nový systém a v kamarádech mám pevnou linku, kterou již nově vodafone jako kamaráda v síti vodafone nebude poskytovat - to je to zvýhodnění asi. Můžu zuřit , plivat síru a je mi to ..... platné. Díky vodafone za Tvé omluvy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Reklamština Vodafone  |  23. 11. 2010 13:20

Protože již máme nové výhodnější tarify, nebude dále možné ... to říkají všichni operátoři, že nové tarify jsou výhodnější, ale skoro vždy je tomu naopak...viz účtování po minutách u ostatních oper., zrušení volání síť nesíť nebo jak se to jmenovalo u T-Mobilu atd. Kdyby byly nové tarify výhodnější, tak by Vodafone nechal staré tarify na pokoji. To, že někdo slevňuje zákazníkům a nutně je chce převést nebo dotlačit ke změně na levnější tarif je hloupost. Dohoda s Oskarem byla taky výhodnější než tarify Nabito. Proč asi Vodafone volá zákazníkům, kteří mají dohodu a nabízí nové tarify, možná s nějakou slevou? Aby jim dal něco výhodnějšího? To určitě. Protože sleva vyprší. Někteří zákazníci dostanou retennci, ale ostatní si nechají ty tzv. nové výhodné tarify a výhoda levné Dohody s Oskarem zanikne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aa  |  23. 11. 2010 19:52

Nemáš pravdu!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 11. 2010 16:05

Pro Zívana: Špatně jste to pochopil,stejně tak redaktor.Tarify Nabito,Odepiš zůstávají pouze už je nově nelze po přechodu z tarifu Na míru aktivovat.
Přejít na tarif Na míru ? Pokuď máte Nabito Po svém třeba 350 tak bych doporučoval třeba tarif Na míru Kamarádi 4 Vodafone.Za 256,50 Kč voláte,SMSkujete neomezeně na čtyři čísla nebo tarif Na míru Kamarádi 4+4 do všech sítí a Vodafone za 693,00 Kč.Pokuď máte tarif Odepiš ? Tak samozřejmě nechat.
Jen jsem zvědavej jestli tam bude 4. prosince 2010 nebo 4. ledna 2011 ta odměna,když se dávají bonusy zpětně.To jsem zvědavej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ppp  |  23. 11. 2010 20:32

Není nad to sledovat v reálném čase ty mrzácký ceny za hovor.
P.S. Zdravím ČTÚ a přeji pěkné a veselé Vánoce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
louis  |  23. 11. 2010 21:02

K pozdravům se přidávám

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Bílý  |  23. 11. 2010 21:59

I já se přidávám s přáním všeho NEJ pro
Celkem Trapný Úřad, a v ČR zbytečný z pohledu zákazníka. Tento
Celkem Trapný Úřad stále umožňuje nekonečné okrádání a umělé udržování vysokých cen za telekomunikační služby o desítky až stovky procent VYŠŠÍ než v jiných zemích.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor