Jistě, o peníze jim jde až na prvním místě, nicméně pro zákazníky to „Vylepšujeme“ bude mít bohužel velmi často ironický význam. Už jsem v podstatě rozhodnutý od nich odejít, o víkendu jedem k tchánům, tak už je začnu pomalu lámat na to, ať odejdou taky. Oni se v tom nevyznají a víceméně udělají, co jim řeknu, protože věří, že bych jim neradil špatně. Už mi fakt pijou krev (vodafoni, ne tcháni), nejdřív zrušení Nabité karty a představení toho hnoje Karty na míru, teď zmrvení samošky, všeho dočasu, ku.va, všeho dočasu. Jediné, co by mě přesvědčilo zůstat, by byl podrobný online výpis hovorů pro VŠECHNY paušály, jako to mají teď předplacenky. Takže ještě počkám na finální verzi, nicméně půdu pro přechod už začnu připravovat, je to fakt od desíti k pěti, děs a hrůza.