Noví zákazníci O2 si připlatí za papírové vyúčtování

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 6

Názory k článku

18. 07. 2012 11:05

Mě se tenhle trend s fakturama nelíbí, a nemluvím teď jen o O2. Leta byly faktury vystavovány prostě jako součást služby a teď si mám platit zato že mi milostivě fakturu vystaví?
Chápu elektronické vyúčtování které by mělo být vždy zcela DOBROVOLNÉ a papírové by nemělo být nikterak ZNEVÝHODŇOVÁNO, tedy zpoplatněno.
Tenhle trend se mi prostě nelíbí.
Když se už platí za faktury nechtějí náhodou vybírat i poplatky za příchozí platbu, když jim fakturu zaplatím?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 07. 2012 16:28

Nenažranost O2 nezná hranic! A co například zákazníci, typičtí senioři, kteří mají jenom pevnou? Když si ji nově aktivují - například při přestěhování se mimo kraj, kde nejde linka přeložit, ale jen zrušit a aktivovat znovu jiná (což je i cenově často výhodnější), tak ti prostě budou muset platit +10 Kč.Přitom je brutální, že když si koupíte ADSL a platíte si ho jenom kvůli VoIP telefonu, tak je to levnější než normální tarif na pevnou linku.Klasická pevná linka (HTS) od O2 stojí 406 Kč měsíčně.
ADSL 2Mbit/256kbit od O2 stojí 400 Kč měsíčně (v akci za 300 a retenčně za 200 Kč) s tím, že VoIP žádný paušál nemá (například odorik.cz).Je opravdu hrozné, že platit si Internet (i když ho jinak nepotřebujete) a na něm mít VoIP je LEVNĚJŠÍ než samostatná pevná linka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
16. 07. 2012 09:33

Zlaté časy Terrence Waleskiho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor