Tak přidám aktuální zkušenosti s O2 - mám uzavřenou smlouvu z předchozí akce za 500 kč, závazek na 12 měsíců. Z důvodu stěhování jsem chtěl převést linku na nového nájemce, s tím že on by převzal závazek mít linku min. dalších 6 měsíců.
Tady začal boj s větrnými mlýny - na první zavolání informace, že bohužel linku s akční cenou nejde převést, já musím zrušit závazek, doplatit 3tis. Kč a oni novému nájemci začnou fakturovat plnou cenu 800 nebo 900 nebo kolik to je....
Nedá mi to a zkouším napodruhé zjistit proč by nešla převést smlouva i se závazkem. A najednou se mi dostává informace, že to není problém. Požádám tedy o přípravu smlouvy na převod a zaslání poštou.
3 týdny bez reakce, urguji stav požadavku a dozvídám se, že mě mylně informovali a smlouva převést nelze - následuje půlhodinové bezvýsledné dohadování, argumentace, že tedy linku ruším (protože nový nájemce nebude platit v dnešní době 900 kč za absolutně nepoužitelný internet z hlediska uploadu) a že mi není jasný obchodní přístup radši nemít zákazníka než vyjít vstříc a udělat převod nemá žádný vliv - prostě to nejde a ať teda linku zruším a doplatím 3tis. Kč.
Mimochodem na mojí argumentaci, že mi v dnešní době přijde internet za 900 Kč absolutně nekonkurence schopná nabídka, se mi dostává odpovědi, ať si uvědomím, že to není nějaké Wi-fi, ale technologická špička! To už jsem se jim do telefonu začal vyloženě smát se slovy, že jestli v roce 2009 považují normální uploadovat pár fotek na mail 20 minut (rychlostí asi tak 100 kb/s) tak fakt nevím co si mám myslet. Nakonec nabídli řešení, at si linku nechám na sebe jako majitele, ale změním fakturační adresu na novou osobu (což mě vystavuje riziku, že stále ručím za nezaplacené faktury). Ok, souhlasím a volám po dohodě s novým nájemníkem za pár dní znova na O2 abych udělal změnu fakturační adresy s vysvětlením, z jakého důvodu. A oni mi zas začnou tvrdit, že klidně můžu převést celou smlouvu! Požádal jsem o prověření, operátor to 2x ověřil, prý to není problém. Takže znovu čekám na smlouvy o převodu a děsím se kdy mi zavolají, že se spletli a že to nejde převést.... v životě už si od O2 nic neobjednám!!! a to nezmiňuji, že mi O2 zasílalo faktury na vyšší částky, následně posílalo upomínky a po vyřešení a zjednání nápravy, kde částky dobropsali, tak po 3 měsících, kdy faktury chodili bez problémů, tak mi naúčtovali na fakturu položku za zaslání NEOPRÁVNĚNÝCH upomínek! neměl jsem sílu se hádat a 30 kč navíc zaplatil, ale V ŽIVOTĚ už s touhle společností nebudu jednat ani odebírat žádné služby.