IVR nebo chcete-li plechová huba je děs a hrůza, a pozor T-Mobile Twist při vytočení 4603 si můžete sáhnout na svůj kredit operátor Vás stáhne o 19,- Kč, umí to i Vodafone se službou po svém jenže tady je pak hovor na operátora za 30,- Kč! Dobré je, že z GSM operátora, ale i CDMA se vždy na GSM operátory zdarma dovolám i z jiné sítě přes linky pro O2 800020202, T-Mobile 800737373 a Vodafone 800770077. Na U:fon znám také jinou linku 790900909. Systém IVR je u U:fona nejhorší, sami nemůžete nic je zas pravda, že U:fon má www.samoobsluha.ufon.cz -ale který naletěný důchodce je online? U:fon by měl svůj IVR upravit a protože jde o služby postpaid operátor by měl být pod volbou 1 -ale až po zadání hesla pro komunikaci s operátorem. Jinak v IVR sytému by mělo dojít k aktivaci a deaktivaci služby, operátor na lince by tímto dotazem nemusel být rušen. U:fon by měl rozšířit také nabídku telefonů nad dnešní dobu je opravdu slabá a operátor je tady už o roku 2007! MobilKom teda zatím za dobu existence U:fona nepřekvapil, myslím si, že U:fon už je tady dlouho a mělo by dojít k prodeji celé firmy co říkáte na změnu na Volný a.s.? Rychlejší internet pevná jako pevná, ale i pevná mobilní. Volný a.s. by si z části polepšil síť by mohla být kvalitnější věřím, že Volný by to bezproblémově zvládl. Navíc vydím to špatně, že O2 upraví IVR ale linka 800020202 se změní na 602020202. Navíc něco se psalo, že O2 skončí s předvolbou +420607 kterou prodá Vodafonu. U:fon, že počítá s předvolbou +420610 nechápu však k čemu mu bude když svou +420790 nemá ještě plnou a má jen okolo 178000 zákazníků. U:fon by měl mít franšízové prodejny, dobu infolinku Po-Ne: 0:00-24:00, prodejní linku, technickou linku atd. rozdělit třeba jen na Po-Pá: 9:00-18:00, Po-Ne: 10:00-20:00 atd. navíc jen callcentrum Praha 8 Karlín nestačí mělo by jich být více! MobilKom by měl mít také prepaid kartu fungující stejně jako dříve Twist Extra od T-Mobile nebo T-Mobile Combi či Vodafone nabitá karta, ale tak, že poskládaný tarif bude Unifon Dobito a zákazník byl anonym jako na internetu. Opět by U:fon měl více záakzníků, ale o zákazníkovi by věděl osobní údaje, v případě potřeby by je poskytl policii. O2 by mělo upravit vše jeho O2 NEON tarify jsou drahé účtování 60+60 a nejhorší je, že se mluví o minutových tarifech, T-Mobile je na tom o trochu lépe. U:fon by měl mít také kreditní tarify pomohlo by mu to! Více paušálů, operátoři mají nižší tarify U:fon bodoval s tarifem Za nula a Za 100, Vodafone stále takový tarif má s O2! O2 bude muset více popřemýšlet na službách a Kvídovo volání by mělo také upravit z volných 60 vteřin na 90 vteřin s využitím jen 4x do měsíce! Opět by 829829829 byla více využívaná! O2 telefonní budky by měli nabízet více operátorů sohlasím ještě s T-Mobile, Vodafone a U:fon sice vím, že už jsou méně využívané pokud by jsme, ale měli možnost zvolit minimálně O2 a ještě jednoho operátora možná by měli větší úspěch! Navíc telefonní budky by mohly mít vlastní předvolbu třeba obsadit číselnou řadu +42061xxxxxxxx!