Tak jsem si před měsícem objednal taky folii na můj iPhone 3G. Spokojený nejsem. Bohužel folii stále nemám. Zaplatil jsem SMS s tím, že si ji vyzvednu na prodejně O2. Bohužel do dnes v prodejně o ničem nevědí a ani, že by něco takového existovalo a na info lince mi řekli, že prý když je to přes eshop, tak se nemůžou podívat jak to vypadá s objednávkou. Prý si mám zavolat na prodejnu. Bohužel jsem zjistil, že prodejna, ve které jsem si měl folii vyzvednout, má telefon ve skladu a nikdo se jim nedovolá. Prý kdyby brali telefony, tak nemůžou obsluhovat zákazníky. Tak to je zajímavá informace. Ale není se čemu divit, že? Vždyť je to Telefonica O2 ČR. Když už jsem se tedy na info lince rozčílil, tak mi bylo zděleno, že to prověří a že mi dají vědět. Druhý den mi volali, že člověk, který má na starosti eshop tam není, že má dovolenou a že zavolají druhý den. To už by měl být v práci. Bohužel se tak nestalo a já jen stále čekám a čekám. Dočkám se? :( Asi ne, vždyť jsem jen z mnoha jejich zákazníků.