O2 už láká inzerenty na svých „pět milionů“

Diskuze čtenářů k článku

Vladik  |  28. 10. 2009 04:14

Tak u předplacenkářů bych to bral, ale nevím proč by měla chodit reklama do mobilu člověku, který třeba protelefonuje 2000. Tato služba by se měla aktivovat zákazníkem. Přijít zpráva a zákazník to buť bude akceptovat nebo to neřeší a nic nebude žádat. Tak by to bylo správné, jenže nedostávat za to že si nechám posílat reklamu do mobilu nic, to by si aktivoval asi jen b*b

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  28. 10. 2009 13:22

A hlavne by to melo byt neco za neco. Kdyz uz reklamu tak aspon volani do vlastni site zdarma (to operatora v podstate nic nestoji).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  28. 10. 2009 17:28

Absolutně nevidím důvod, proč by to mělo být "v pořádku" u předplacené karty? To jako, že operátor na předplacenkářích prodělává, nebo co? Píšete ptákoviny, milý pane!
Jediná věc, která by tyto reklamy mohla omluvit by byl nějaký typ benefitu pro zákazníky (viz. např. Kvído).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladik  |  28. 10. 2009 19:57

U předplacenek není nutné platit každý měsíc minimální výpalné ať volám nebo ne ale chtěl jsem tím říc že u předplacenek by to bylo ještě snesitelné, ale nelíbí se mi to ani trochu otravovat lidi co mi platí paušál reklamami a nemít za to vůbec nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Well-being  |  27. 10. 2009 19:19

O těch pěti milionech zákazníků bych si dovolil trochu zapochybovat. Sám mám 3 aktivní simky O2 které pocházejí z akcí "100% za první dobití" Až tyto simky využiju, půjdou do koše a žádné nové od O2 už nebudou. Nebudu podporovat operátora, který uplatňuje zlodějské účtování po celých minutách. Domnívám se, že takových zákazníků má O2 povícero a proto brzy dojde k vystřízlivění po současné kocovině

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aladin  |  27. 10. 2009 17:19

Magnetovy operator? no ja nevim, mne T-mobile zase az tak pritazlivy neepripada...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peg  |  27. 10. 2009 18:50

No mně už pár reklam přišlo a je příjemné zjištění, že to lze odmítnout, protože jinak by to bylo na žalobu !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 10. 2009 18:58

magentický = přitažlivý
magnetový = narůžovělý (prostě ta barva, ve které má TM vyvedeno logo)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr T.  |  28. 10. 2009 00:53

Ne maGNEtový, ale maGENtový (čti mažentový). Z italštiny magenta = purpurová barva

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rascal  |  27. 10. 2009 16:35

Nechápu jak ze strany zákazníka může být zájem o spam v mobilu. Co to je za volovinu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladik  |  28. 10. 2009 04:12

Oní vědí že zákazník si to přeje, jako si přeje jednoduchou tarifikaci 60+60

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zizi  |  27. 10. 2009 11:53

No já myslím, že nějaké extra masové odhlašování "obchodních sdělení" nebude, i když bych to jak O2 tak TMO opravdu přál. Lidi jsou bohužel hodně líní, a než by se někde (pro ně) složitě odhlašovali, tak radši těch pár reklamních SMS strpí.
Podle měl ale tímto operátoři překročili pomyslnou hranici korektnosti, protože takhle "prodat" zákazníky pro reklamu je opravdu hnus. (To že někde ve všeobecných podmínkách si tuto možnost nechávají není omluva.)
Hlavně jak při omezování "volných" SMS bran měli operátoři plnou hubu keců, že jsou zneužívány pro rozesílání spamů a že takto chrání své zákazníky. Teď se jasně ukázalo, že jediné co jim na tom spamu vadilo, bylo že z toho neměli žádné peníze.
P.S. Samozřejmě moje okamžitá reakce na oznámení reklamních SMS byla žádost u operátora na zrušení této služby u všech čísel co máme pod smlouvou A vyzývám všechny, zachovejte se stejně. Operátoři na nás už tak dost profitují na drahých službách, nemusí vydělávat ještě více na prodeji reklamy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomas  |  27. 10. 2009 16:47

Ja teda nevim, ale T-M uz to nabizi pomerne dlouho a zadna reklama mi nikdy neprisla.... krome propagace sluzeb samotneho operatora. Myslim, ze o to u inzerentu neni zajem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  27. 10. 2009 21:18

tak ja som sa o odhlasenie reklamnych sprav u o2 pokusil. ale ako vacsina veci, ani toto sa im nepodarilo realizovat. zato reklamne smsky posielat zvladaju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor