Tak počet zbývajících volných minut a částku provolanou nad rámec tarifu se v Moje O2 člověk dozví už hodně dlouho, čili netuším, o čem to tady píšete. Ostatně VF Samoobsluha byla v nedávné době v permanentní nedostupnosti, což vím z vlastní zkušenosti, než jsem po více než 13 letech od VF odešel (SIM aktivována 4. 2. 2000 v době ještě beze jména Oskar).Samozřejmě má Moje O2 nějaké chyby. Například nevidím v přehledu jedno z mých (nedůležitých) datových čísel, pro které stejně nikdy nebylo možné něco nastavit. Anebo není vidět počet provolaných či zbývajících minut pro volání do zahraničí v tarifu O2 FREE EU (Plus). Navíc je u tarifu chybná informace, že tarif obsahuje jen 300 minut na provolání do EU (plus pár dalších zemí) místo správných 600.Ale pokud porovnám zbytek, třeba customer service, rychlost řešení požadavků a problémů, vstřícnost a ochota, a hlavně POKRYTÍ ať 2G či 3G, pak jsem se přechodem od VF k O2 posunul asi o 2 století dopředu.Zapomněl jsem dodat, že O2 proúčtovává služby, narozdíl od FÉRového VF. To znamená, že jsou měsíčně účtované služby účtovány podle skutečné délky využívání. Například změna tarifu během měsíce je účtována poměrově, stejně tak jednotlivé služby, třeba vyšší verze hlasové schránky, změna datového tarifu a podobně.Nejdůležitější vlastností Moje O2 je pro mě možnost odeslat SMS do zahraničí za bezkonkurenční cenu 1,21 Kč/zpráva. Pravda, člověk musí lézt někam na web, ale čtvrtinová cena oproti klasické ceně SMS odeslané z mobilu za to stojí.
Názor byl 3× upraven, naposled 08. 09. 2013 11:59