Podívejte se na vánoční reklamy s Chuckem Norrisem

Diskuze čtenářů k článku

Petr  |  18. 12. 2010 17:45

No ještě mohli napsat kolik si vzal (v přepočtu na naše Kč) za jednu reklamu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pc-mravenec  |  18. 11. 2010 23:42

To se dalo čekat loni 100 000 obyč mobilů a 50 kvalitních ,letos malá domů ,samozřejmě ,že to musí nějak dostat spátky a vše je dobře spočítané ať jde o Tv či internet nebo volání ,vždy se musí porovnat konkurence a celková cena za např. 36 měsíců v případě závazku atd. je toho dost ,ale dá se to spočítat ,přeju jim aby se nejmíň lidí nachytalo na blbost ,protože za tu se platí nejvíc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jan  |  18. 11. 2010 20:06

fak hustý

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Swejzi  |  04. 11. 2010 19:32

No nic moc teda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ziki  |  03. 11. 2010 14:57

Podle mě bída a víc trapné, než vtipné. Tolik nevyužitého potenciálu Chucka a vtipů o něm. Ten člověk, co dělal tuhle reklamu, nebo kdo ji schvaloval, snad žije někde v jeskyni. Na tyto reklamy tam ani toho Chucka Norrise mít nemuseli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radim  |  03. 11. 2010 12:12

Škoda jen, že je většina těch reklam totálně trapně nevtipná. Jen kapr a bruslí jsou celkem vtipné a povedené. Jinak vážně bída.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Maverick84  |  03. 11. 2010 10:22

Super reklama!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  03. 11. 2010 00:09

Má to nápad i humor. A to se dnes počítá. Pro někoho asi je zklamáním,že je Chuck jen jako statista než jako hlavní hrdina reklamní kampaně,ale jinak si myslím,že to není zase až tak strašné. Některé jsou více třeskuté některé méně. Každý se smějeme něčemu jinému takže třeba si každá tak reklama najde svého fanouška.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin.jaros  |  02. 11. 2010 23:45

Ahoj, tady Martin Jaroš z reklamního oddělení T-Mobile. Díky za článek i za všechny příspěvky - pochvalné i ty stírací. Bereme vážně každý názor. Pro zajímavost zkusím nabídnout pohled ze strany našeho manšaftu, který kampaň dal dohromady. 1. Promarněná šance nebo ne? Věřte mi, že od každého scénáře jsme měli fůru verzí. Mnohé z nich ještě o dost třeskutější. Ale Chuck chtěl natočit zrovna ty, co teď sledujete. Asi právě proto, že to nebyly typické chuckoviny, kterých on už viděl moc. My jsme za jeho volbu rádi a ceníme si toho, že vůbec přijel. Ostatně, Chuckovi byste přece nechtěli nutit jiný názor násilím - mohl by to být váš poslední. 2. Chuckův recesistický kult jede hlavně na internetu a tam se také skvěle hodí. Ale většině národa to pořád nic neříká. A televizní reklama se nedá psát tak, aby přivedla skupinku znalých fandů do extáze. Spíš musí rozumně fungovat pro mnohem širší publikum, které Chuckovy nadlidské schopnosti vůbec nezná. Asi s tím nebudete souhlasit a asi se vám to nebude líbit, ale takhle holt televizní reklama funguje. 3. Určitě jsme spoustu věcí mohli udělat líp, to vůbec nepopírám. Ale i tak jsme šťastní, že jsme Chucka získali, že ho natáčení bavilo a že to asi přece jen baví i dost lidí. Mrkněte třeba na Fotorámeček (http://www.youtube.com/watch... Je na YT sotva 48 hodin, ale už má 184 000 zhlédnutí a 996 "líbí" proti 15 "nelíbí". Dovedete si představit, že je to rekord nejen pro nás. Ale jak říkám, bereme i kritiku, protože bez ní bychom to příště neudělali líp. Omlouvám se za dlouhý příspěvek, ale chtěl jsem naznačit, že ani reklama se někdy nedělá tak přímočaře a snadno, jak to asi zvenčí vypadá. Dík a držte nám palce, ať se pořád zlepšujeme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mr.detlef  |  03. 11. 2010 00:42

ano tato reklama nepůsobí klasicky růžově vtíravě :) a mě trochu připomíná vodafone v době jejich nejlepších reklam, pro mne velký pokrok :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stud  |  03. 11. 2010 00:45

Martine ja myslim ze se neni za co stydet Samozrejme je jasne ze CN nechtel ze sebe v nezname zemi delat saska proto si vybral to co ted jsme mohli videt.. A myslim si ze t-m s temadle reklamama letos na vanoce VF trumfne s prehledem No a co se tyce kritiky tak jedina vec co mi do toho celku nepasuje je ta reklama s kaprem. Jednak CN nepolozil T-m jak byl asi zamer.. ale pohled na kapra a kladivko.. a jednak je to proti celemu vesmiru aby omdlel
Dobra prace!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 11. 2010 04:29

VF mozna trumfne proto, ze Martin Jaros letoz z VF odesel do TMO. Nemohl odporovat Chuckovi :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
q-ter  |  03. 11. 2010 00:52

A máte ještě nějaký materiál v zásobě? Vůbec by mě zajímalo, co se nedostalo přes finiš lajnu. Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mao  |  03. 11. 2010 00:53

Naprosto chápu váš pohled i příspěvek a přesto, že pro mě by mohly být klipy i ostřejší, ten s Brucem Lee je vážně skvělý. Thumbs up.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Hazi  |  03. 11. 2010 07:35

Martine, klobouk dolů. Držím palce, ať se daří masové třeskuté reklamy! Jsem rád, že jsi zpět! Jen škoda Grahama.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
myšpulín  |  03. 11. 2010 09:56

Gratuluji T-Mobilu. Tohle se opravdu povedlo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LadyLoba  |  03. 11. 2010 15:18

Včera mi kamarát zo Slovenska poslal odkazy na aktuálne reklamy Slovenského t-mobile
(pre tych, ktorym to nic nehovory:
http://www.youtube.com/watch...
http://www.youtube.com/watch...
http://www.youtube.com/watch...
a odkaz na tento blog:
http://jozefkuric.blog.sme.sk/c/245834/Otvoreny-list-ch... ...
A já si až pri čítaní toho blogu uvedomila, že naša reklama je ozaj nielen vtipná, ale i natočená s úctou k človeku. Fandím tejto reklame.
I keď TV nemám už niekoľko rokov a ani s nárokom na zamestnaneckú zľavu sa nechystám tento stav zmeniť.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
camilo  |  04. 11. 2010 07:20

tie reklamy na orange a t-mobie su na sk vrchol trapnosti, aj ked dede je mily, ale uz je okukany, toto je super, parada...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 11. 2010 13:39

Chapu to ale jakozto fanouska chuckovin je to pro mne zklamani... To co jste mohli predvest, nas mophlo dovest do extaze a ... neprivedlo. Ja vim, chuckoviny nezna tolik lidi ale kdyz uz toho chucka mate, tak to za to stalo.
Proc jste tedy nevzali nekoho, koho zna kazdy ? Jaky vyznam tedy melo brat chucka norrise, kdyz rikate, ze vtipy o nem zna jen par vybranych lidi ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ler000  |  02. 11. 2010 20:08

Všichni co to tady stíraj jsou sračky... evidentně si honíte triko nad něčím čemu nerozumíte a sami by jste nic nevymysleli lepšího. Celá kampaň je naprosto v pořádku a hodně dobře udělaná. Gratuluji T mob. konečně trochu rozvíření v naších stojatých operatorských vodách.... obvykle to pálil vodafon - ale tentokrát se svojí vánoční nabídkou může jít zakopat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Norek  |  02. 11. 2010 22:18

Víš lere ono jde možná o to, že díky těm stovkám vtipů o Chuckovi ho celý svět bere jako nadčlověka. A T-mob ho najednou ztrapňuje(resp on sám), že omdlí kvůli tomu kaprovi a tím zkazí všechny ty vtipy o superchuckovi. I ve zbytku reklam tam jen tak stojí a čumí. Jenom ten Bruce je dobrej a netbook.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  02. 11. 2010 23:16

brusliii je boží, ale dle mně jinak nemáte pravdu...ano, CN je všude na světě vykreslován jako nadčlověk, ale toto není reklama na Chucka, ale na TMO a ten chce říct, že je lepší, než Chuck...ale pravdou je, že to šlo udělat lépe...havně ty dovětky jsou někdy zbytečné...ale i tak to je zajímavé...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
camilo  |  04. 11. 2010 07:01

ale napad bol s tym chuckom dobry, len nevyuzili ten potencial anina polovicu, co je skoda, lebo take nieco uz nikto robit nebude...ale bruce leee je super...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
camilo  |  02. 11. 2010 22:38

mne sa to paci, aje ked je to velmi jednoduche...ako tu pisal viaceri mohli viac vyuzit jeho potencial...ale ako inak je to super ozivenie...ale napr briti sa s reklamou na fabou rs pochlapili...na tej reklame je vidiet ze treba velmi bojovat o zakaznika.... - http://www.youtube.com/watch...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 11. 2010 13:35

Podle me je Chuck naprosto nevyuzitej a je to jeden velkej prusvih tech, co ty reklamy vymysleli. Krome Bruce Leeho, tam postradam nejaky lepsi for a to kdyz si vemu to mnozstvi vtipu na nad cloveka chucka je opravdu bida. Ty stromky od vodafonu mi prijdou vtipnejsi a urcite to nestalo tolik. Namet a obsazeni vypadalo fantasticky, to co z toho ale vzniklo je jeden velkej provar.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 11. 2010 19:03

Bruce Lee a Netbook jsou povedené reklamy, ale ten zbytek... Škoda zabité příležitosti. Jde vidět na každém záběru, že si ho vážili a nechtěli ho moc zneužívat (taky má už docela vysoký věk), avšak mohli mu dát více prostoru a klidně z něj udělat Boha ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  02. 11. 2010 19:09

Souhlasím s Vámi,dokonce jsem těšil i na nové reklamy od Vodafonu(Macháček,Liška) a to je ještě slabší.Škoda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kolinka  |  02. 11. 2010 18:30

Naprosto luxusní reklamy.........už dlouho jsem neviděla tak vtipné. Nejlepší je brůslí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  02. 11. 2010 17:03

Všecky reklamy jsou debilní. Proto je blokuju.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chuck Norris  |  02. 11. 2010 17:14

Debilní jsi ty a navíc máš malí koule

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FanTommy  |  02. 11. 2010 17:16

V tom případě nechápu, že jsi vůbec klikal na nadpis a koukal na ty reklamy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
silverkeeper  |  02. 11. 2010 16:51

to není pravej Chuck :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FanTommy  |  02. 11. 2010 17:18

Ne? Tak to asi bude Bruce Lee

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
liči  |  02. 11. 2010 16:44

Toto je snad poprvé v historii, kdy nemá TM uplně debilní reklamu. Pobavil jsem se alespoň u první.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
digiking  |  02. 11. 2010 16:39

ta první ujde, ale ostatní celkem hloupé, škoda, v Chuckovi byl velký potenciál!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luboš  |  02. 11. 2010 16:39

Super, mně se to líbí, a dost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 11. 2010 16:38

tak reklamy dobry dokonce jsem se zasmál a hlavně na konci když uváděj tu cenu za myslím 449kč měsíčně když normálně to stojí cca 1400kč jednorázově a pak nic jen si doplácí programy navíc ale rozhodně míň než toto od nich :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
teplice  |  02. 11. 2010 16:10

Mít k dispozici Chucku a skoro udělat z toho skoro nic...to je ostuda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kari.laz  |  02. 11. 2010 16:10

Teda nic moc. Čekal jsem že Chucka využijou o něco víc. Takhle je to docela suchý a docela trapný (jako většina reklam)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 11. 2010 15:53

Bruce Lee a netbook jsou nejlepší :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hubert  |  02. 11. 2010 15:47

Jů, z těch reklam jde strach. :D Ne, myslím, že tohle se nepovedlo. Ukamenujte mě, ale Chucka neskolí ani kapr.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mrkev ..  |  02. 11. 2010 15:47

Brůslí mě rozesmál ... i to s tím netbookem šlo ... ale nevím, tak nějak bych řekl že ho moc nevyužili ... spíše tam jen tak stojí ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pan Buřt  |  02. 11. 2010 15:53

.. mohli více narážet na vtipy co jsou kolem něj ...
Jako třeba se všichni dívají na T-Mobile televizi na nějaký horor a mají děsný strach ... v tom do obýváku vejde rozespalý Chuck a televize se rozype strachy ...
Ale oni zřejmě chtěli ukázat jako že T-Mob je víc než Chuck ... což se jim i podařilo .. škoda .. ale Brůs-lí je docela OK ... ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jay  |  02. 11. 2010 17:52

ano, a tim presne ten celej for zabili... :( podle me je to tezce zpackany a tragicky nevyuzity obrovsky potencial... stacilo jen trochu vtipu a nechat Chuckovi jeho "nadprirozeno" a kolovalo by to po celym svete... popr. dle modelu spotu s bruslenim vyobrazit sebevedomeho a obavaneho Chucka a nasledne jej vtipne ignorovat... fakt to nepochopim - muselo to stat desne penez a takovy stupidni scenare (Chuck usne u nudne TV - no to je tedy opravdu kreativni)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jay  |  02. 11. 2010 17:56

...nemluve o tom, ze tam vetsinou stoji jak hluchonemej... zlatej Denny Trejo u Mountfieldu "Tu h-ci! A tu karu - HCI takyy" ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hunter  |  03. 11. 2010 00:40

Popravdě, dobrá reklama je ta, která prodá hodně zboží.
To jestli je vtipná nebo nudná, kreativní nebo plagiátorská, chytrá nebo hloupá, to je vcelku nepodstatné.
Spousta reklam vyhrává ceny na soutěžích a festivalech, lidi se posílají a sdílí a přitom jde obchodně o naprosté propadáky. Až bude TM měřit výsledky za Q4 2010, pak se teprve pozná, jestli to byla reklama dobrá nebo ne, a názor několika lidí na tom nic nezmění.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
weret  |  04. 11. 2010 06:10

Máš pravdu.Měli využít těch vtipů

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MILAN  |  05. 12. 2010 23:46

Noris pro ameriku znamená velkou ikonu.
TOTO ZPRACOVÁNÍ JE VELMI VELMI TRAPNÉ!
Dporučiji ihned stáhnout a natočit PANEM KARAUSUEM
BY TO BY MĚLO JISTÝ VĚTŠÍ ÚSPĚŠNOST NEŽ TYTO TRAPRAPNÉ SCÉNKY
KRÁSNÉ POSUNUTÍ A POSOBITOST PRO NAŠE ČECHY I SLOVÁKY
KDO TO NATOČIl ?? kdo to schválil ??

tláča

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
X-tr3m  |  02. 11. 2010 15:44

Bezkonkurenční je ten s netbookem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iggy  |  02. 11. 2010 15:43

velmi hloupé

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mr.detlef  |  02. 11. 2010 15:37

mě se líbí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor