Ahoj, tady Martin Jaroš z reklamního oddělení T-Mobile. Díky za článek i za všechny příspěvky - pochvalné i ty stírací. Bereme vážně každý názor. Pro zajímavost zkusím nabídnout pohled ze strany našeho manšaftu, který kampaň dal dohromady. 1. Promarněná šance nebo ne? Věřte mi, že od každého scénáře jsme měli fůru verzí. Mnohé z nich ještě o dost třeskutější. Ale Chuck chtěl natočit zrovna ty, co teď sledujete. Asi právě proto, že to nebyly typické chuckoviny, kterých on už viděl moc. My jsme za jeho volbu rádi a ceníme si toho, že vůbec přijel. Ostatně, Chuckovi byste přece nechtěli nutit jiný názor násilím - mohl by to být váš poslední. 2. Chuckův recesistický kult jede hlavně na internetu a tam se také skvěle hodí. Ale většině národa to pořád nic neříká. A televizní reklama se nedá psát tak, aby přivedla skupinku znalých fandů do extáze. Spíš musí rozumně fungovat pro mnohem širší publikum, které Chuckovy nadlidské schopnosti vůbec nezná. Asi s tím nebudete souhlasit a asi se vám to nebude líbit, ale takhle holt televizní reklama funguje. 3. Určitě jsme spoustu věcí mohli udělat líp, to vůbec nepopírám. Ale i tak jsme šťastní, že jsme Chucka získali, že ho natáčení bavilo a že to asi přece jen baví i dost lidí. Mrkněte třeba na Fotorámeček (http://www.youtube.com/watch... Je na YT sotva 48 hodin, ale už má 184 000 zhlédnutí a 996 "líbí" proti 15 "nelíbí". Dovedete si představit, že je to rekord nejen pro nás. Ale jak říkám, bereme i kritiku, protože bez ní bychom to příště neudělali líp. Omlouvám se za dlouhý příspěvek, ale chtěl jsem naznačit, že ani reklama se někdy nedělá tak přímočaře a snadno, jak to asi zvenčí vypadá. Dík a držte nám palce, ať se pořád zlepšujeme.