Po 10 měsících (březen 2012 - prosinec 2012) nekončící emailové korespondence a telefonických hovorů s helpline 4603 kvůli NEOPRÁVNĚNÉMU ÚČTOVÁNÍ POSTMAN přes dlouhé sms za 22,80, přestože jsem po celou tuto dobu a několik let předtím užívala pouze službu přes krátké sms = zdarma, jsem naprosto znechucená. Krátké avizo i tak mělo pro mě cenu, jsem od právě od března dlouhodobě v zahraničí, český telefon používám minimálně, přesto u nějakého cz operátora z pochopitelných důvodů být musím. T-mobile se mi opravdu postaral o program na skoro celý loňský rok, kdy jsem každého 28. v měsíci očekávala již notoricky známou sms: za využívání služby Postman přes dlouhé sms vám bylo odečteno 22,80.... Ano, prehistorická a dávno překonaná služba. Doufejme, že inovace nebude opět krok zpátky. Nemáte někdo podobnou zkušenost? Já už to brala opravdu jako hru nervů, kdo to dýl vydrží - jestli já reklamovat, nebo T-mobile odečítat svých 22,80. Znásobte si to počtem uživatelů a jsme na pár pěkných tisících operátorovi zpátky na jeho účtu....