Článek je dost o ničem, protože neříká proč na tom vlastně záleží a co je vlastně špatně.Cena minuty (ne to hausnumero vykazované operátory, ale skutečná ceníková cena) padla z 5-6 korun na cca. 2, jsme na nebo pod evropským průměrem. Příjmy operátorů meziročně padly o 20% (což je v absolutních číslech okolo 10 miliard) - a to vše +DPH z toho ušetřili hlavně koncoví zákazníci, bo firmy volají výhodně už dávno.Pokud to bylo psané jako PRko na míru tomu garážistovi, tak ho můžu ujistit, že i kdyby nakupoval minutu za desetník, tak bude pořád garážista, protože na zavedení značky potřebuje obrovské investice, které nemá. Marketingová bariéra je aktuálně mnohem větší problém než nákupní ceny sítí.A mimochodem, nedávno byla aukce frekvencí, nevšiml jsem si, že by v ní garážista byl, zato administrativně určovat cenu cizích výkonů líbilo by se mu moc.