Příští iPhone? Nejspíš větší a možná zakřivený

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 179

Názory k článku

avatar
16. 11. 2013 18:53

Vypadá to příšrně a nevěřim tomu že něco takovýho Apple udělá. Navíc pro pohodlný a jistý držení je maximum tak těch 3 - 3,5" jak to má víc tak už to podle mě neni mobil ale malej tablet. K čemu je mi mobil kterej musim držet oběma rukama a strachovat se jestli mi náhodou nevypadne až se budu snažit trefit něco prstem a dim si ho při tom nevykloubim. Zrovn u dotykáčů je ten rámeček okolo displeje hodně důležitej a přispívá k pohodlnějšímu ovládání, tohle je prostě nesmysl. Jak zajistěj abych si při držení něco omylem nemačkal? Už u dnešních mobilů se to běžně děje, dělaj je nepochopitelně placatý a nedá se to držet jinak než se se skoro dotýkam displeje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  14. 11. 2013 08:38

Ono je to všechno trochu jinak. Vlastně, HODNĚ.
----
Především tyhle "zprávy" jsou je upocené "mokré sny", jejichž jediným účelem je zviditelnit ty, kteří je přinášejí. Žádnou takovouhle megahovadinu z dílen Apple nikdy neuvidíme. A já dodávám: DÍKY BOHU! Pro Apple je to pak deviza v podobě mediálního humbuku zdarma.
----
Apple úzkostlivě dbá na to, aby jeho produkty byly především vysoce praktické, jednoduché a funkční. Zakřivené dipleje podobného formátu a designu, jako je třeba ten na obrázku, nic takového nenabízí, neřeší jediný současný nedostatek, broblém, nepohodlí. Naopak, přináší jen novou sérii komplikací. Touhle cestou Apple nikdy nešel a ani nepůjde.
----
Inovátorství Apple je vysoce přeceňováno, protože několikrát vydal skutečně nový, ale úplně nový produkt, do té doby na trhu v podstatě neznámý. A svým přístupem z něj okamžitě udělal celosvětový fenomén, který okamžitě začali všichni napodobovat. Tím ale také zásadně končí inovativnost u daného produktu, protože dál už je to jenom modernizování staré známé věci, navíc v záplavě kopírující konkurence. Prvenství a fenomenálnost mu ale nikdo vzít nemůže, protože to nejde. A jedno bez druhého nic neznamená, stačí se podívat na snahy konkurence o své varinaty iWatch. Jsou sice "první", ale bohužel nejsou fenomenální. Převážně se těch svých "prvotin" zbavují tak, že je k "něčemu" rozdávají zadarmo, nebo své "špičkové" smarphony prodávají za dumpingové ceny - viz poslední výstřel Motoroly s modelem Moto G. A to rozhodně není cesta Apple a nikdy také nebude.
----
Uvedený článek je křišťálově čistý BULVÁR, 100% věštba z koule, nic víc. Ano, mnohé může pobavit, jako třeba mě, to je ale všechno. Informace nenese žádné. Byl-li to záměr, pak je vše v pořádku.
----
Bye

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (25)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
13. 11. 2013 12:37

Apple by nemal so zakrivením displeja trocháriť a mal by ho doviesť k absolútnej dokonalosti - ku guli

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
13. 11. 2013 01:10

Ešte ani poriadne nezaplátali ios 7 a už premýšľajú nad takými to kk ti nami? A ľudia im to stále žerú a odpustia im tie katastrofálne chyby? A ako sa to asi bude držať v ruke ha? To sa budem už aj báť zobrať do ruky iphone, aby som si omylom niečo nestlačil? Radšej nech už konečne zbúchajú poriadny itunes, lebo to je hrôza na windows. Má to chýb jak mucha nemocí:1. Pomalé reakcie, pomalá odozva.2. Mizerne pomalé, trhané skrolovanie, hlavne v appstore, kde keď človek vyhľadá viac položiek, tak je to utrpenie aj pri dobrom stroji a slušnom pripojení. A to hlavne kvôli tomu, že apple zatrhol selektovanie výsledkov pri vyhľadávaní v appstore ako free, paid, name, rate..., čo je totál nonsens. Čo som čítal, tak dávnejšie to fungovalo a na toto sa sťažujú aj hardcore jablkoidi. Snáď apple nechce, aby som si kvôli itunes kúpil i7 pentium, to je zvrhlosť, keď existuje množstvo alternatív ako mpc-hc, vlc a podobne, čo fungujú aj na starých strojoch a prehrávajú v pohode hd video. A to ešte existuje aj alternatíve k itunes = itools, ktorý obslúži iphone v pohode a nemusím ho ani instaľovať.3. Apple zatrhol filtrovanie výsledkov pri vyhľadávaní v appstore ako free, paid, name, rate..., čo je totál nonsens. Čo som čítal, tak dávnejšie to fungovalo a na toto sa sťažujú aj hardcore jablkoidi. Jasné, že je to busines, ale ja som zákazník k u r v a. Hlavne, že sa apple chváli intuitívnosťou, rýchlosťou, jednoduchosťou a efektivitou práce s ich produktami. Taký bačov...4. Doteraz pri položkách s dlhším názvom neporiešili nejaké jednoduché tagy po "najetí" myšou, aby som videl celý názov položky. To isté ani v iphone store. Ko ko tina. Tiež sa sťažujú aj samotní jablkoidi.5. Nemožnosť otvorenia viacerých položiek v nejakých oknách alebo záložkách ako na google play. Však to nemôže byť dnes problém naprogramovať pre krista. Takto musím neefektívne robiť - ťuk na ikonku, ťuk na späť a spomenúť si čo som to ešte ku r va chcel...6. Nemožnosť kopírovania textu.7. Od v. 11 sa mi nezobrazuje kurzor vo formulári pri písaní hodnotení programov.8. Problémy s inštaláciou. Funguje až po reštarte win 8. Už 2. x zasebou. Predtým v pohode.9. Keď sa vraciam šípkou na predošlú obrazovku, tak ma nehodí tam kde som bol, ale úplne na začiatok, čo je pri zobrazení 3000 položiek totálna katastrófa. To je efektivita jablko? 3x hanba, fúj, hnoj...10. Od v. 11 nemožnosť presúvania a manažovania nainstaľovaných položiek na iphone ploche v itunes ako to bolo predtým na ios 6.11. Ako predvolený prehrávač pre windows užívateľa prakticky nepoužiteľné, kedže sú iné lepšie alternatívy. Pre užívateľa applu, ktorý akceptuje politiku applu a všetko nájde na ich store a sťahuje iba odtiaľ to môže vyhovovať, inak nie.12. Nutnosť všetko na dr bávať do knižnice.13. Nevie prehrať avi, wmv - Ja mám takých videí dosť, hlavne inštruktážne a nemienim to konvertovať. To by som už musel načisto osprostieť.
Najväčšia zvrhlosť je, že jablko vidí v každom svojom zákazníkovi potencionálneho warezáka a zlodeja a pritom sťahovanie hudby a filmov pre vlastnú potrebu nie je žiadny zločin. Ok keď vôjdem do krámu a ukradnem cdčko s hudbou alebo bluray film v krabici to je krádež s tým súhlasím, lebo kradnem hmotnú vec, za ktorú sa ešte nezaplatilo, alebo keď sa nabúram do apple storu a ukradnem tam nejaké programy a podobne, pretože som vošiel tam, kde som nemal a nezaplatil za to, to isté ako keď vypáčim zámku a nakradnem si cdčka v kráme. Takisto, keby som program používal pre podnikanie, tak si ho kúpim, lebo mi pomáha zarábať. Ale keď si stiahnem hudbu alebo film z internetu pre vlastnú potrebu, to nie je môj problém, že nejaký pako si to kúpil a potom to dal k dispozícii pre ostatných. Tam nevznikla žiadna strata, lebo nikto s tým nemal žiadne náklady ako obal, distribúcia, reklama, lisovanie cd, materiál a podobne. Prachy na náklady (vymyslenie filmu, muziky...) sa im v pohode vrátia z kín a koncertov. Prečo sa umelci nevedia v dnešnej dobe prispôsobiť? Prečo podpisujú zmluvy s molochmi, ktoré im nevedia uchrániť ich prácu? Popri tom by stačilo, aby si zriadili web, dali tam rozumnú cenu za svoje zbožie a rôzne možnosti výstupnej kvality a fanúšikovia by sťahovali a platili rovno tam. A proste keď si to niekto kúpi a dá to na web s tým jednoducho nič neurobia, nech sa s tým zmieria. To je ako charita, alebo keď zavesím staré rožky na kontajner, aby si ich nejaký bezďák zobral. To je moja vec a nikto ma nepresvedčí o opaku, sa môže aj postaviť na svoju sp ro stú hlavu. Ja používam jednoduchú logiku. Problém je že kopec zbožia človek nezoženie v obchode ani na itunes. Keď som chcel ST TNG v CZ dabingu alebo MacGyvera nikde nebol ani na itunes. A keby aj bol, tak si ho nekúpim, lebo ho nepotrebujem v hd kvalite, aby som mal doma 150 kotúčov alebo 5 kilové balenie, ktoré mi bude iba zavadzať. Stačí mi avi rip a mám to na usb hdd, ktorý nič nezaberá. To isté, keď niekde čakám, rýchlo si mobilom z uložto stiahne malý a nekvalitný rip nejakého seriálu, rýchlo pozriem a zmažem a ser iem na to, takisto s hudbou. No načo by som to kupoval a mal doma na polici milión obalov s cédéčkami alebo sťahoval z itunes, keď mi stačí 128kbit kvalita a beztak to možno zmažem, lebo zistím, že to bola mačka vo vreci? Ja nie som sysel a do hrobu si to aj tak nevezmem. Mám rád staré filmy s B. Spencerom a T. Hillom alebo staré cannon mlátičky s jednohlasným dabingom a tie na itunes nie sú v cz alebo sk dabingu. Maximálne to kúpim v stánku za pár euro a beztak to ripnem a dám na hdd a cd kopnem do koša a kľudne to požičiam kamarátom a oni zase niečo mne a čo?. No ale načo kupovať a strácať čas, keď to môžem stiahnúť už ripnuté z internetu a v rozumnej veľkosti, nie? Pozrieť a rovno poslať do pr dele. Tu si myslím zaspali mediálne firmy. Je to ich chyba nie moja. Ja využívam iba to, čo je k dispozícii. Nech si to pozichrujú, to nie je môj problém. Prečo by mali dostávať prachy za umelcov, ktorý už dávno nežijú? Len preto, že majú nejaké práva? Alebo prečo by mal dostávať nejaký McCartney doživotne prachy, keď sa už nabalil dosť a Beatles už ani neexistuje? Ja byť podobný človek ako on, tak rovno by som povedal, že tie prachy nech idú na dobročinnosť, alebo nech to stojí iba symbolickú cenu a zaplatia sa tým náklady a nie kŕmiť nejaké molochy a podobne. Toto právo duchovného vlastníctva a patentov je treba kompletne prekopať a obmedziť to iba na určitú dobu, lebo je to už totálne zhnité...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (35)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
12. 11. 2013 23:47

Zabalte houno do alobalu, udělejte z toho kousnutý jabko a on to stejně někdo koupí. Stejně tak jako imitace prošité kůže z obalu na sešity jak to má Note III a lidi budou po tom bláznit uvidíte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
12. 11. 2013 21:14

Bude větší a opět cenově pokřivený, takže vlastně nic nového.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět

Za tenhle vas clanek mila mobilmanie, si z vas uz utahujou uz i na jinejch tech strankach a neni se cemu divit! Pisete cim dal vetsi kraviny :/
(pro ty vo navrhnou at sem nelezu, prisel jsem se jen podivat jestli je to kec nebo jestli se mobilmania fakt uz tak snizila)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
12. 11. 2013 17:37

ty vaše zahnuté displeje jsou ještě větší blbost než 3D v televizi. Pochybuju, že Apple bude dělat něco, co je tak meganesmyslné jako zahnutý displej. Jo větší displej by iPhonu slušel, to ano, tady ale rozhodně nejde o inovaci ve smyslu technologickém, ale oslovení širší skupiny zákazníků díky jejich preferencím. Řekl bych ale, že do velkých úhlopříček nepůjdou. Podle mě se jim ani nechce rozšiřovat portfolio rozlišení v jejich mašinách kvůli důsledkům, které to bude mít na vývojáře aplikací. Co myslíte?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
12. 11. 2013 17:07

Nevím kde pořád berete ten názor, že by Apple měl být předním inovátorem. Když se podíváte do historie, nikdy takový nebyl. Nevymyslel první osobní počítač, první smartphone, první tablet, první all-in-one počítač ani první notebook.
Apple ale je většinou ten, kdo první daný přístroj udělá smysluplně a pořádně - a tak by to mělo zůstat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
12. 11. 2013 15:22

Kontratrakt says> | 12. 11. 2013 09:42 "Pro mě osobně je Apple inovátor už jen v tom, že dokáže vyvinout vlastní procesor, který má jen dvě jádra, ale výkonnější než 8jádra konkurence. Třeba váš katalog mobilů, je vlastně hitparáda adidas. Ani se pak nedivím, že vznikají takové články, kde se člověk vlastně vůbec nic nedoví, páč vaříte z vody, nebo z glosy zahraničních serverů."
Tak větší blábol než tady toto jsem opravdu dlouho nečetl, musel sem se dokonce zaregistrovat a reagovat, tohle mi prostě nedá:Procesor je made by Samsung pane...
http://smartmania.cz/bleskovky/iphone-5s-apple... ... To dřív pojede čert na bruslích do práce než by Apple momentálně udělal procesor a narval ho do iphonu, když může jednoduše brát od samsungu tohle dělo jak píšete...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
12. 11. 2013 13:29

Tenhle článek je typický bulvár. Absolutně bezcenný obsah.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
12. 11. 2013 13:10

Zapomněli jste dodat že to bude nejlepší Iphone který Apple kdy vyrobil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
12. 11. 2013 10:52

Celkem nechapu, proc by mela byt mobilmanie bulvar? Jen informuje co se deje kolem a to, ze apple neni jiz tak tvrdym inovatorem se vi par let. Kdyz nad tim popremyslim, tak inovatorem nikdy nebyla, ale ukazovani smeru pro ostatni jim neustale nechybi. Os bylo jiz pred iphonem, ctecka prstu tez, dotykovy displej tez, jen ne tak dobre. To, ze to umeli vzdy dobre prodat, to je neco jineho.Byti inovatorem znamena mit technologie. Ty apple nevyrabi, jen je zkupuje od ostatnich. A tak dava smysl, ze nemuze byti inovatorem, protoze vyrobci jak lg ci samsung je uvedou vzdy jako prvni. Ted uz jen zalezi, jak je vyuzije a v tom jsou u apple vyborni. Jedine co maji vlastni je sw.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (19)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
12. 11. 2013 10:41

Doufám, že tento článek je jen nepovedený žert !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 11. 2013 10:36

Dotaz, k čemu je ohnutý displej, když velikost mobilu je stále stejná. Kde jsou ty rolovací koncety? Mě je úplně jedno jestli se divám na rovný nebo zahnutý displej. Už nevěděj, co prodávat a stejnak si to koupí jen pitomci, aby v baru mohli ukazovat jak ho maj ohnutej :D :P

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
12. 11. 2013 10:24

Uroven mobilmanie cim dal vic klesa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
12. 11. 2013 10:11

A tím, že by i nadále dělal čtyř palce (které ostatní mají pět let) by inovativní zůstal?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
12. 11. 2013 09:58

Jelikož je bulvár úplná ztráta času, jsou ztrátou času i podobné články

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
12. 11. 2013 09:42

Apple skoro nikdy nebyl ten, co něco vymyslel první a v mnoha případech vyčkával dokud technologie neměla opravdu praktické využití. Aby to nebyla jen technologie pro technologii.
Názorný příklad můžeme najít třeba u čtečky prstů, kdy jí Apple použil až v době kdy měla smysl, určitou přesnost, pohodlí ledabylého pokládání prstu na čtečku a umožnění velice bezpečných plateb.Pro mě osobně je Apple inovátor už jen v tom, že dokáže vyvinout vlastní procesor, který má jen dvě jádra, ale výkonnější než 8jádra konkurence. Třeba váš katalog mobilů, je vlastně hitparáda adidas. Ani se pak nedivím, že vznikají takové články, kde se člověk vlastně vůbec nic nedoví,
páč vaříte z vody, nebo z glosy zahraničních serverů.Až opravdu budou mít ohebné displaye praktické využití, pak je Apple určitě použije, ale věřte že to bude mít smysluplnější a praktické využití, a ne houpání dětskou kolíbkou nebo banánem. Osobně o tom pochybuji, že by Apple do něčeho takového šel. Když už, tak možná jednou se s ohebným displayem setkáme u iWatch, ale u telefonu se mi nechce věřit. Zatím je to jen demonstrace technologie, ale k ničemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 11. 2013 09:31

Asi se panu redaktorovi zdá že když apple jako první přinesl 64bit procesor, první přinesl smyslupné využití čtečky otisků prstů že je to málo :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 11. 2013 08:45

hmm tak ja by som skôr nechal ten zadny kryt rovny ako zahnuty. lepsie to bude stat na stoliku a myslim ze drzat sa to bude aj tak dobre. A hlavne ten ich blby nabijaci konektor nahradit konecne takym ako ma kazdy vyrobca. Plus nejaku normalnu cenu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
12. 11. 2013 08:16

Jde videt, ze mobilmania uz je taky jen obycejny zapraskany bulvar. Kdyz uz nemame o cem spat, tak si proste nejakou kravinu vymyslime, ze?! A pokud tam bude slovo Apple a neco negativniho, tak je zajisteno spousty zobrazeni reklamy.
Fotka tohodle odporneho rozlaslapnuteho obalu na brejle internetem koluje od te doby co se zacalo mluvit o ohebnych nebo ohnutych displejich, takze cca 2 roky a nejakej pritroublej pisalek si z toho vysnil jak Apple se hned pose.e a hned bude takove sra.ky vyrabet. A z praktickeho klediska by to nedavalo smyls ani u 20" telefonu, leda ze by nekdo chtel, aby se mu obraz lesknul ze vsech stran a nedalo se na to koukat.Jinak tezko najit vec, kde by byl Apple jako prvni. Mozna ted s 64b procesorem, ale jinak je to vetsinou tak, ze narozdil od ostatnich dokazou technologie implementovat smysluplne a pouzitelne. Takze asi nikdy nebyl inovatorem, ale trendy udava stale. Staci se podivat na to, kdyz si nejakej pisalek vycucal prstu ten nesmysl s hodinkama a tak je to temer se vsim co se kolem Apple povida.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 11. 2013 07:53

Jednina inovaca ktorou by apple mohol ohurit je ze da do telefonu bateriu ktora vydrzi 5 dni sustavneho pouziania bez nutnosti dobit tleefon ..bateria je uz asi jedniny prvok v telefone ktory je potrebne inovovať ... a to sa netyka len apple .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
12. 11. 2013 07:34

"Vypadá to, že Apple po letech, kdy sám určoval trendy, poběží s davem. Příští iPhone by měl dostat větší displej, který může být i zakřivený..." Zase jen JPP... To se tvrdilo už minulý rok, když přišel s patentem Apple:
Publication Date: 27.09.2012 International Filing Date: 20.03.2012
1. (WO2012129247) ELECTRONIC DEVICES WITH FLEXIBLE DISPLAYS
http://patentscope.wipo.int/search/en/detail.jsf...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 11. 2013 07:27

proti iphonu nic nemam, ale hned prvni veta me dost prekvapila ... iphone mozna ukazal smer vyvoje u jednicky, ale ze by od te doby byl v necem lepsi nebo snad vyrazne lepsi nez konkurence a udaval tak smer, se rict asi neda ... samozrejme vyjimkou je marketing a masirovani medii, v tom jsou neprekonatelni.Navic predposledni veta je taky blbost ... rezistivni displeje umely rozpoznat silu dotyku uz v dobe, kdy apple lepil pocitace z drevotrisky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (35)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
12. 11. 2013 07:02

Jako jeden z tisíce konceptů možná,ale
do výroby by tohle Apple nikdy nedal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
12. 11. 2013 06:57

Takových zvěstí je každý rok... Nakonec bude nový iPhone k nerozeznání stejný, s novým procesorem a pár drobnostmi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
12. 11. 2013 06:22

Vždyť to vypadá jak obal od sluchátek t - JAYS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor