Díky za článek, jsem rád za každou takovou edukaci čtenářů - NFC technologie v tomto směru zatím není příliš známá.Pokud byste chtěl článek doplnit i o pohled jiné firmy, která se zabývá NFC, QR kódy, chytrými plakáty apod., tak připojuji pár informací za naše Awebio.cz:Chytré plakáty s NFC a QR kódy jsou zpravidla používány zákazníky, kteří už jsou v místě jejich použití, např. v restauraci. Proto je ideální využít je pro přilákání dalších známých tohoto zákazníka. Tím, že zákazníka přimějeme přidat pozitivní recenzi na Google, TripAdvisor, na Facebook atd., může nalákat své přátele, nebo úplně neznámé další potenciální zákazníky. Když označí facebookovou stránku restaurace "To se mi líbí", tak navíc může dostávat další informace o lákadlech provozovatele a přijít znovu. V tomto vidíme největší lákadlo pro provozovatele.Přesné není tvrzení, že NFC v ČR využívá jediná restaurace, my už jsme pro několik z nich také chytré plakáty vytvořili.Použití NFC u muzeí, galerií apod. obvykle troskotá na zasíťování objektu pomocí WiFi (stahovaný obsah bývá datově náročný pro mobilní připojení - zpravidla videa, zvukové záznamy) a potřebě mít webové stránky optimalizované pro mobilní telefony.Pokud někoho NFC z marketingového hlediska zajímá více, tak nabízím odkaz: http://www.awebio.cz/chytre-plakaty/...