Především neexistuje žádný morální precedens, který by měl komukoliv diktovat vysvětlování svých cen za produkty.Tržní mechanizmus funguje pouze tehdy, pokud se tržně chovají oba katéři, zákazník i poskytovatel služeb. U nás bohužel zcela selhává zákazník a jediné, co umí, je dovolávat se politiků, aby za ně "zakročili oni" ... tak to pochopitelně nikdy fungovat nemůže a ani nebude. A můžete si nakrásně bulíkovat že "ano" .... no tak ne .... nebude.Jestli chcete skutečně radikální změnu, tak musíte chca-nechca začím především u sebe, začín jinak myslet. To se může kladně projevit hned dvěma směry.Ten první je občanský, kdy občan začne u voleb přemýšlet koho volí, proč a zda-li program, který volí, dává smysl, má logiku, nebo jsou to jen bláboly a populizmus. Pak je možné zcela překopat stávající v podstatě totalitní, korupční, monopolistické a direktované "telekomunikační prostředí" na svobodné, volné a tudíž ativní, akční a především funkční. A nejen to.Ten druhý je začít být zodpovědný za své rozhodnutí, volbu, výběr. A to stále, trvale a s plnou zodpovědností za vše, co udělám, rozhodnu, zvolím, vyberu a pod.Neexistuje žádná jiná cesta.Iluze, že za Vás "to" někdo udělá, je skutečně jen iluzí a čím více na vše budou občané jak se říká "kálet", tím víc s nimi bude vždycky někdo vyjeb.ávat.Opravdu to nefunguje a nikdy fungovat nebude. Jde jen o to, jestli nad tím rezignujete, mávnete rukou s doslovem "šak já už to nějak dožiju", nebo uděláte to, co je doopravdy potřeba. Změníte sebe a tím i vše okolo.Ale nemusíte, to opravdu ne ..... jen nemůžete očekávat, že se změní Vaše okolí, svět okolo Vás. Ne, nezmění.Všechno, co Vás denno denně zvedá ze židle, je v konečném důsledku jen a pouze "vaše dílo" ... jen jste na to poněkud pozapoměli a odmítátee si to připustit.