Rozšířená realita v letadle? Airbus chce kokpit bez oken

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 29

Názory k článku

07. 07. 2014 10:47

Je to dobrý nápad! Když letadlo směřuje do moře, lidé nejsou aspoň tak vyděšeni z nedočkavých žraloků mrskajících se ve vlnách..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 07. 2014 11:33

No a co? Ponorky taky nemají okna a nebyl problém s nimi manévrovat i před 50ti lety.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
06. 07. 2014 10:35

Opet recyklace po 2 dnech?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 07. 2014 08:51

No nevím, přijde mi to lidsky divný, i když je teda fakt, že na vizuál se skoro nelétá. Otázka je, co v případě totální nouze ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
06. 07. 2014 08:16

10 km nad zemí by žádnou "pořádnou paseku neudělaly". Letoun je zde v režimu autopilota.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 07. 2014 00:02

Error 404: Camera driver not found. Do you want to restart the plane now?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 07. 2014 23:43

Nihil novum sub sole. Letadel, ze kterých nebylo při vzletu a přistání vidět skoro nic a během letu úplně nic už tu pár bylo. Počínaje Lindberghovým Spirit of St. Luis po Suchoj T4 nebo Concorde. Ani z dnešních běžných dopravních letadel nebývá výhled nic moc a často se s nimi létá podle přístrojů za viditelnosti limitně blízké nule. Takže řešení, podobné tomu popisovanému, může situaci už jen zlepšit. Jen bych místo podobné velkoplošné projekce čekal spíše brýle.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
05. 07. 2014 22:57

no uz si dokazu zive predstavit jak posadka pousti reklamy, nebo prerusuje vyhledbtw. okna se pri pristani/startu oteviraji, protoze pro posadku je velmi uzitecne, kdyz si nekdo z pasazeru vsimne problemu -

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
05. 07. 2014 22:50

Je zajimavy ze tady neni spousta lidi a nevyrvava jak si nekdo takovou blbost může patentovat kdyz k tomu nema ani prototyp a je to jen nakres :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
05. 07. 2014 22:12

No mě se to nějak nezdá, chápu, že to posílí konstrukci, nicméně co třeba nouzová přistání, selhání systému? To pak budou chudáci piloti řídit naslepo nebo jak? nebo si to okno "vykopnou" v případě nouze?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
05. 07. 2014 22:12

Tak hlavně aby se při extrémně vytíženém systému nezačal obraz promítat s 10 vteřinovým zpožděním.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
05. 07. 2014 21:18

Pan autor ma asi predstavu, ze displeje jsou duvodem, proc os pada, jinak si ten posledni odstavec nedokazu vysvetlit. Pri dnesnich, elektronikou prospikovanych, letadlech to neni ani vtipny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
05. 07. 2014 19:19

Neříkám, že jsem nějaký odborní třeba to je blbost, ale nedají se takové věci ''chytré'' hacknout/nabourat třeba teroristy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
05. 07. 2014 19:07

nakonec proč ne okna jen komplikují a oslabují konstrukci
řízení jde stejně přes elektroniku takže i když tam okna jsou tak to nezachrání

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor