S novými operátory přichází výrazně levnější volání

(Inzerce) Do stojatých vod velkých mobilních operátorů pronikli draví alternativní operátoři, takže klient si může konečně začít mnout ruce.

Čekají nás časy změn poměrů sil na trhu mobilního volání. Vedle tradičních operátorů se objevují noví hráči. Mezi nimi i první plnohodnotný operátor zaměřený na domácnosti, CENTROPOL.

„CENTROPOL je pečlivě promyšlený projekt s dlouhodobými cíli. Máme silné zázemí v sesterské energetické společnosti CENTROPOL ENERGY. Jde o jednoho z největších alternativních poskytovatelů energií, který má více než 350 tisíc zákazníků. Čekáme, že mnoho zákazníků nového operátora získáme právě mezi nimi. Právě pro ně jsou tarify ještě o něco výhodnější,“ vysvětluje Boris Rajdl, marketingový manažer skupiny CENTROPOL.

Klepněte pro větší obrázek

Pro každého něco

Nový operátor má ale velký potenciál oslovit i ty, kteří energii od CENTROPOL ENERGY neodebírají. Na rozdíl od jiných virtuálních operátorů se CENTROPOL nezaměřuje na předplacené karty. Nabízí tarify, které vyhovují potřebám široké palety klientů. Od těch, co volají jen málo, přes ty, kteří chtějí především stahovat data, až po neomezené volání do všech sítí pro klienty telefonující často. Tarify mají jednoduché a výmluvné názvy: Trochu, Více, Jak chci a Chci data. První tři jmenované nabízejí zákazníkům také neomezené volání ve vlastní síti a volné minuty do jiných sítí. Volání se po první provolané minutě účtuje po jednotlivých vteřinách. „CENTROPOL může být velmi zajímavý především pro rodiny. Pro ně máme speciální tarif Rodina. V jeho rámci si rodinní příslušníci mohou za pouhých měsíční paušál 133 korun telefonovat mezi sebou neomezeně. Mimo rodinu se do všech sítí volá za korunu padesát. Díky nám se tak můžete po telefonu třeba neomezeně dlouho dohadovat s tchýní, a přitom vám nemusí být líto provolaných minut,“ směje se Boris Rajdl.

Je vidět s velkými plány

CENTROPOL je, na rozdíl od jiných virtuálů plnohodnotným operátorem, který od hostitelského operátora Vodafone využívá jen síť. Ostatní služby, jako je call centrum, finanční záležitosti nebo portál pro zákazníky zajišťuje sám. O odhodlání uspět a tento úspěch si dlouho udržet, svědčí i prostředky a energie investovaná do komunikace. Od svého vstupu na trh je CENTROPOL hodně vidět. A jakou reakci v nejbližších měsících nový operátor očekává? „Počítáme s tím, že do konce roku bychom mohli získat 60 tisíc zákazníků, příští rok by jich mohlo být 200 tisíc,“ odhaluje plány CENTROPOL Boris Rajdl.

Mobilizace

Kampaň Mobilizace nabízí nezávazné otestování našich služeb, přičemž naše vybrané tarify nabízíme zákazníkům za pouhou 1 Kč měsíčně. Pokud zákazníkovi nebudou vyhovovat služby, tak je může jednoduše vypovědět ve lhůtě 2 měsíců. Když u Centropolu zůstane, získá jako bonus ještě jeden měsíční paušál za 1 Kč. Vyzkoušejte si naše služby nezávazně za 1 Kč. Podrobné informace na www.centropol.cz/domacnost/volani

Další článek: Návod: jak se zbavit otravných vyskakovacích SMS

Témata článku: , , Marketingový manažer, Speciální tarif, Operátor, Plnohodnotný operátor, Nový operátor, Výraz, Nov, Volání, Velký plán, Silné zázemí, Mobilizace