Samsung si může oddechnout, aféra #DetoNote značce příliš neublížila

Gigantický průšvih s bateriemi Galaxy Note 7 zásadně nepodkopal zájem spotřebitelů v USA o koupi dalších telefonů značky Samsung. Ukázal to průzkum, společností Reuters a Ipsos.

Průzkum ukázal, že američtí uživatelé telefonů Samsung mají k této značce podobně silnou loajalitu, jakou se vyznačují majitelé telefonů iPhone od americké společnosti Apple. Spotřebitelé, kteří o svolávání přístrojů Galaxy Note 7 věděli, navíc podle průzkumu projevovali o telefony značky Samsung zhruba stejný zájem jako ti, kteří o těchto potížích neslyšeli.

Samsung se v první polovině října rozhodl definitivně ukončit výrobu i prodej telefonů Galaxy Note 7. Problémy s těmito přístroji vedly ke spekulacím, že se zákazníci Samsungu začnou přesunovat ke konkurenčním produktům, například k telefonům iPhone 7.

Průzkum Reuters/Ipsos ukázal, že zhruba 91 procent uživatelů telefonů Samsung by při koupi nového přístroje pravděpodobně volilo stejnou značku. U majitelů telefonů iPhone byl tento podíl pouze nepatrně vyšší, a to 92 procent. Průzkum se konal po celých Spojených státech na přelomu října a listopadu.

Z respondentů, kteří o svolávání přístrojů Galaxy Note 7 věděli, by zhruba 27 procent v případě nákupu smartphonu uvažovalo nejprve o značce Samsung. U lidí, kteří o svolávání nevěděli, činil tento podíl 25 procent.

Diskuze (18) Další článek: Týden mobilně 361: Asus Zefone 3 Deluxe a dospívání českého LTE

Témata článku: Samsung, , , , Apple iPhone 4GB, Apple iPhone 7, Apple iPhone 7 128GB, Apple iPhone 7 256GB, Samsung Galaxy, Samsung Galaxy Note, Samsung Galaxy Note 7, Případ nákupu, Sam, Respondent, Aféra, Ipsos, Majitel telefonů, Příští model, Gigantický průšvih, Konkurenční produkt, Samsun, Oddech, Uživatel telefonu