Sázka na vyšší modely se vyplatila, Huawei navýšilo tržby o 30 %

Mobilní divize Huawei Consumer BG zveřejnila výsledky hospodaření za rok 2014. Firmě se vyplatila sázka na pokročilejší smartphony vyšší třídy. Díky jejich prodeji se podařilo meziročně navýšit tržby o 30 % na 12,2 miliardy dolarů. Počet distribuovaných zařízení vzrostl v uplynulém roce o 7,8 % na 138 milionů kusů, z toho více než polovinu (75 milionů kusů) tvořily smartphony. Huawei v roce 2014 pravidelně figurovalo v první pětce výrobců smartphonů podle počtu dodaných zařízení.

Klepněte pro větší obrázek
Huawei v loňském roce dodalo do obchodní sítě více než 4 miliony kusů modelu P7

Firma si pochvaluje také vydělení produktové řady Honor do samostatné značky. Prodané smartphony Honor se nicméně stále započítávají do celkového součtu smartphonů distribuovaných společností Huawei Consumer BG. Dodávky smartphonů Honor dosáhly v uplynulém roce 20 milionů kusů (3 mil. Honor 6, 8 mil. Honor 3C, 4 mil. Honor 3X). Distribuovaných smartphonů Huawei P7 registruje výrobce 4 miliony kusů, Huawei Mate7 potom 2 miliony kusů.

Diskuze (11) Další článek: Evropo, místo regulací raději inovuj

Témata článku: Huawei, , , Honor 6, Honor 6 Plus, Huawei Ascend P7, Huawei Honor 3C, Huawei Honor 3X, Mode, Huawei Consumer BG, Sázka, #Huawei, Tržby, Model, Consumer bg