Slovensko dnes zažilo totální kolaps sítě Orange

Diskuze čtenářů k článku

LudeK_II  |  07. 02. 2010 18:42

Za závado mohla e naša elektronka E 13. Tímto sa k omlově přepojoje e naša fabreka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  08. 02. 2010 13:23

Maj to proste nejaky americky Teda pardon, anglicky, ale to je stejne 51. stat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Juray  |  04. 02. 2010 09:37

SMS mi nespoplatnia lebo som ich nemohol ani poslať

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  08. 02. 2010 13:26

Hehe, v tom je prave ten vtip. V tiskovem prohlaseni by vypadalo blbe, ze "pokud se nahodou nekomu v tu dobu behem vypadku povedlo sms poslat, tak ji ma zadarmo". ...protoze nam nefungoval ani system uctovani

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  04. 02. 2010 07:52

Co to je proboha za operátora? Slováků je pět a půl a na celých 6 hodin vypadne celá síť
Jinak souhlasím s některými příspěvky, že u paušálních tarifů odpustit SMS je málo. Jsem obchodní zástupce jedné nemalé společnosti, tak vím o čem mluvím - za 6 hodin výpadku můžete přijít o zakázky za MILIONY. A když si pak na faktuře přečtete suchou omluvu a několika korunovou slevu, tak máte chuť vyletět z kůže..
No.., nakonec jsem rád, že se Orange nehodlá zúčastnit výběrového řízení na 4.operátora v ČR. Neschopné problematisty máme už dva - U:Fon a Vodafone.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MA  |  04. 02. 2010 08:52

Mel byste zvolnit sve pracovni tempo, protoze nedostupny telefon a informace v mediich zpusobi, ze zakaznik se ozve znova. A pokud neozve, nebude to procentualne nic velkeho. A pokud ano, chyba neni v poskytovateli ale u Vas, v systemu rizeni rizik. Casem zjistite, ze na jednom telefonu se velke prachy (relativni pojem) nevydelaji a ani neprodelaji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  04. 02. 2010 10:02

Pokud má celá firma smlouvu s jedním mobilním operátorem, pevná linka slouží pouze jako fax a obchoduje ve větších objemech, je to trochu o něčem jiném. Nikdo totiž nepředpokládá, že v roce 2010 dojde k 6hodinovému výpadku sítě. Za normálních okolností by se ozval znova, ale po hodině to většina vzdá a volá ke konkurenci.
Mimochodem na jednom telefonu otočím za měsíc 3 mil., z toho mám čistý zisk cca 800 tis. Když to "po lopatě" vydělím 20 prac.dní, tak je to denně 40 tis. Pro větší polovinu mých zákazníků je lepší zvednout telefon, než vypisovat objednávky e-mailem, takže na tom telefonu vydělám skutečně hodně.. Jo pane, pokud prodáváte v potravinách okurky nebo v elektru pračky s 5% marží, tak se už té Vaši (když už si tedy vykáme) poslední větě nedivím..
Mohu souhlasit pouze se systémem řízení rizik - máme tedy doposud v provozu pevnou linku (na kterou už stejně volají jen různí poradci, zástupci portálů a zahraniční firmy), VIP zákazníci mají i mé soukromé číslo a všechny se snažím nutit, aby posílali objednávky e-mailem nejlépe rovnou na mou asistentku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  08. 02. 2010 13:10

Jak tak pocitam, tak napsanim toho prispevku si prisel asi o 10000, jestli ho za tebe nepsala taky sekretarka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nechapu  |  03. 02. 2010 22:48

Nechapu Vase reakce,vas se to netykalo.U nas jen Ufoun?Pokud vim,problemy meli a cas od casu maji i O2,T-debil,i Vodafoune.Krom Vodafone se zakaznik nedockal ani sms zdarma.Takze ja osobne pred Orange.sk smekam!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dr. sirup  |  03. 02. 2010 22:35

Ted uz chapu proc jsme meli hlaseny vypadek, ze ze slovenske o2 nejsou posilat SMS do orange. Nechtel bych byt operator na lince O2 SK, kdyz tam volali magori, kteri beztak do ted nechapou, ze vypadek na strane Orange ovlivni i funkci sms z O2

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarek  |  03. 02. 2010 21:37

Lol ... vas nastvanych opravdu lituju.
Je pravda, ze to je velky mobilni operator a treba i slusne vydelava, ale urcite to neudelali naschval.
To je jak kdyz ti praskne trochu vadna pneumatika nejlepsiho vyrobce v pulce dalnice. Taky s tim nic neudelas a vinit vyrobce nemuzes. To stejne se ti muze stat i jinde.
Doufam, ze vam nepude telefon jeste tyden xD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Domaci  |  03. 02. 2010 21:24

Keby som vedel pred predlzenim viazanosti ze s cim vsetkym ma prekvapi Orange tak radsej prejdem na kredit ako vyuzivat ich skvele akciove ponuky!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 02. 2010 18:50

Chápu to dobře? Měli problém v domovském registru?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johny007  |  03. 02. 2010 18:24

Nezpoplatni sms??? Co to sakra je? SMS nema zadnou hodnotu, nedali jim za to nic... Predrazenych 160B! Pro pausalniho zakaznika je navic sms vetsinou jen totalni zbytecnost, protoze vola. Predplacenky na tom vyjdou lepe, hezke jednani.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonda  |  03. 02. 2010 18:57

Co se rozčilujete? Dá vám distributor energie (alektřina, plyn) nebo vody nějaké odškodnění, když je nebudete moci využívat? Také tam přitom platíte paušál (zálohu). Jediná škoda vznikne právě provozovateli, protože nemůžete využívat jeho produkty (třeba plýtvat vodou nebo elektřinou, v tomto případě třeba volat).
Bohužel, většina lidí si dnes myslí, že jim operátoři musí pořád něco dávat a mít pořád nějaké akce!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mahj  |  03. 02. 2010 21:00

Lol, jedinna skoda vznikna provozovateli? Co to je za blbej kec? Kdyz nekdo musi zavrit kram nebo hospodu kvuli tomu, ze netece voda nebo nejde proud, tak z toho ma skodu jen vodarna a CEZ? A kdyz nejde nekde elektrina 24 a vic hodin a zkazi se lidem jidlo v lednici a mrazaku? Pokud budu chtit s nekym uzavrit nejaky kontrakt a on nebude mit na me jiny kontakt nez ono nefunkcni cislo a obchod neprobehne, taky na tom ma skodu jen operator?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ludek_II  |  07. 02. 2010 18:44

Je to nějakej tonda - nesmíš to brát tak vážně Jinak pravdu samozřejmě máš !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor