- špatně nastavený roaming : na posouzení chyby je třeba více info např.jakým způsobem byla služba aktivována, řešení slevou na paušál je pro opa nejrychlejší a nejvýhodnější.
- co se týče zasíláním info o faktuře majitel měl zřejmě nastavená práva ZO nebo ADS, dá se to ohlídat na tzones, opět málo info o posouzení na čí straně je chyba
- samozřejmě, že pokud u jednotlivého čísla skončí 2letý hit přijde mu sms, že se jeho tarif mění na verzi bez hitu, komu nic neskončilo, nic mu nepřijde - nevidím chybu opa
- SVZ s kočícími smlouvami na jednotlivých číslech nemá samozřejmě nic společnýho, je to závazek celkové útraty na IČ a ve svých podmínkách má uvedeno, že pokud zákazník SVZ včas neukončí automaticky pokračuje na stejnou dobu se stejně nastaveným závazkem i zvýhodněním (pokud to poté chce zrušit má opravdu smůlu) - nevidím chybu opa, ale toho kdo to podepisoval
- kontakt je klasické zákaznické centrum, bussiness linka, písemná adresa, značkovka, popř. přidělený obchoďák - nevím co víc chtít....adresu na zaměstnance domů?
- samozřejmě, že v systému může být jiné datum než na smlouvě-smlouva je objednávka služeb podepsaná dne xy, ale neznamená, že je okamžitě aktivní, v systému je opravdové datum aktivace, dle VOPS má T-M na aktivaci služeb 7 dní