Zrovna včera večer jsem platil několik desítek čísel u T-Mobilu za firmu a myslel jsem, že celý PC snad vyhodím z okna! Neustále mi tam vyskakovala nějaká vyjížděcí okna s "úžasnými" nabídkami přes menu s vyúčtováními...Taky mě vážně rozčiluje, že když tam má člověk třeba 10 fakturačních skupin, tak PROČ nejdou například všechny označit a zaplatit všechny najednou jednou platbou on-line?Takhle musím každou ručně proklikávat, navíc web si ani neumí pamatovat informace, takže znovu musím vypisovat e-mail na potvrzení platby, vybírat typ karty a podobně...Inkaso si zase dát nechci, protože mistři od operátorů jako jedni z mála si dovolí, když má faktura splatnost třeba 25. v měsíci, tak si o inkaso zažádat klidně 11. a mít tak NEOPRÁVNĚNĚ peníze o 14 dnů dřív. Chápu, že kdo platí 350 Kč, tak tohle neřeší, ale když se jedná o deseti nebo dokonce statisíce korun, tak jestliže je má firma jenom o těch 14 dnů déle, je to pro ni poznat, protože s nimi stále může obchodovat a spousta podnikatelů je za těch 14 dnů zvládne třeba i dvakrát otočit, navíc z toho jdou i úroky v bance, takže fakt nevidím důvod proč by to mělo jít operátorovi.
I podle zákona totiž faktury hrazené inkasem právě z těchto důvodů mohou být z účtu odečítání až NEJDŘÍVE V DEN SPLATNOSTI.