T-Mobile nabízí služby zdarma za reklamu

Kdo dostal zvací SMS, může se zapojit. Za dvě reklamní zprávy denně nabízí operátor volání či textovky navíc.

Kdo by nechtěl telefonovat zdarma? Na tuto řečnickou otázku existuje velice jednoduchá odpověď, kterou si snadno domyslíte, ale existuje i kompromisní řešení v podobě „něco za něco“. Přesně jako v případě operátorského mecenáše Kvída, který nechává volat zákazníky O2 až 20 minut týdně. Čili jde o to, že na sebe v dnešním reklamou prosáklém světě necháte dobrovolně působit další a další reklamní sdělení. A jak už to tak bývá někdo bude spokojen a jiný něco takového bez okolků zavrhne.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Na konci loňského roku spojil Kvído 10 miliónů hovorů • schéma hovoru přes Kvídovo číslo 829 829 829

Nicméně s nabídkou služeb zdarma výměnou za reklamu v mobilu přišel zcela bez publicity také T-Mobile. Tento model zatím není pro všechny a nejde ani o univerzální nabídku pro všechny, vlastně ji dostal jen omezený počet zákazníků, na kterých si operátor od 16. března do 14. června 2009 otestuje jak se zachovají. Jde o to, že takový vybraný zákazník si může nechat zasílat reklamní sdělení prostřednictvím SMS nebo MMS, popřípadě WAP push zpráv na svůj mobil a za to dostane nějaký ten benefit. Ten je pro každého zákazníka individuální a je specifikován ve zvací SMS, například určitý počet volných minut nebo SMS, atp.)

Zákazníci, kteří byli zařazeni do akce obdrželi třeba takovouto MMS: "*Ziskejte zdarma 50 sms/mesic: Nechte si zasilat reklamu do mobilu. Pro objednani a souhlas s podminkami (zdarma v mobilu http://tmo.cz/s/r4) poslete SMS ve zneni MMSRKL A na 4603"

A kdo vybrán nebyl dostane při pokusu zaregistrovat se takovouto odpověď: "Chceme vám poskytovat kvalitni sluzby. Pred uvedenim reklamy do mobilu na trh ji testujeme, zatim si ji nemuzete objednat."

Klepněte pro větší obrázek
T-Mobile koketuje s nabídkou služeb za reklamu v mobilu, testovací provoz má ukázat, zda by to pro zadavatele reklamy bylo zajímavé

A nyní se dostáváme k tomu nejdůležitějšímu kritériu, což je množství reklamy. Operátor totiž ve svých podmínkách (najdete zde ve formátu pdf) slibuje, že zákazníků nepřijdou více než dvě zprávy za denně a ne víc než 46 obchodních sdělení měsíčně. Čili zhruba 2 zprávy každý všední den, zbytek o víkendu. Benefit je poskytován nad rámec tarifu (čili až po vyčerpání jednotek nebo kreditu v rámci tarifu), a to ke každému čtrnáctému dni zkušebního období. Pokud má zákazník účtovací období k jinému dni, operátor odměnu rozpočítá poměrnou částí do dvou měsíců. Ale v případě že dodatečné volné jednotky nespotřebujete, propadnou.

A pokud máte ještě jednotky vybrané za body z Bonus katalogu, tak ty jsou také čerpány přednostně. Jinak kdo byl osloven, ten má čas na rozmyšlenou a případnou odpověď až do neděle 15. března, svůj souhlas se zapojením do testovacího provozu vyjádříte zasláním odpovědi dle pokynů na obligátní číslo 4603. Operátor si samozřejmě vyhrazuje právo změnit podmínky testovacího provozu či jej dokonce ukončit pokud by snad pojal podezření na zneužití služby (co to přesně znamená se v podmínkách neříká). Tak s přiděleným benefitem nakládejte s rozmyslem a třeba se v brzké době dočkáme i ostrého nasazení a možnost nechat se „bombardovat“ reklamou za služby zdarma.

Diskuze (10) Další článek: Ztracen v metru s Fotkou týdne

Témata článku: , Mobil, Kompromisní řešení, Žďár, T - Mobil, T Mobil, Vybraný zákazník, Všední den, Jednoduchá odpověď, MOBI